Meh, vond die eerste niet zo tof overkomen. Deze (de tweede) is volgens mij echt een schat van een mens, ken haar niet maar goed
Zo komt ze ook echt over inderdaad. Is moeilijk oordelen als je d'r alleen maar op TV ziet maar goed ingeschat dus
Ja ik ken haar zo niet hoor heb z al lang niet meer gezien. Maar die zoon moet niet zeuren die liep er zelf ook altijd als een sloeber bij..
Die vriendinnen zien er niet veel beter uit hoor,nooit zeggen ze iets en nu op tv gaan ze haar wat dom uitlachen! (Wat wel te begrijpen is) hahaha
Ooooh die met dat blauwe jurkje was zoveel erger! En ik vind Gordon zo'n leuke man. M'n halve familie kan 'm wel schieten maar ik vind hem fantastisch. Edit: Oh ik ben dus niet de enige die zo dacht over die vriendinnen
Nu maar hopen dat ze zo blijft! En voooraaaaal niet terug gaat naar kapper Richard.. * ja te erg die kapper ken ik ook*
Nee ik ken haar persoonlijk, toen was ze een stuk dikker en liep er nooit zo bij! Ik denk dat ik het al weet! Maar twijfel nog steeds hihi