Wie kijkt er vanavond en heeft de voorstukjes gezien? Omg.. Die vrouw in dat 5 maten te kleine pakje, en die ander met fluoriderende kleding! Ben benieuwd vanavond
Half 9 staat de tv op RTL4! Die spoilers ja, hahaha.. Ben wel super benieuwd hoe ze eruit gaan zien na de make-over. Ik vraag me wel altijd af of ze dan na 1 dag niet gewoon weer hun oude kleding aan doen. Dat doen ze bij "What not to wear" op TLC beter, dan moeten ze hun oude garderobe inruilen en krijgen ze er een nieuwe voor terug.
Shit, leuk hoor dat GTST iedere dag wel uitloopt, vooral als je dat zelf niet volgt. Oooh ik vind deze moeder + haar dude echt leuk met die tattoos (ook al zijn er veel crappy gezet) Ik hoop dat ze haar niet in een mantelpakje dwingen ofzo :')
Pff nee ik vind die moeder er niet mooi uitzien nu. Ze ziet er standaard uit en naast haar tattoos is haar hele persoonlijkheid zowat weggemoffeld. En nu die dochter, vind ik ook niet zo mooi. Ik vind de reacties op straat vaak wel grappig, die mensen zien er vaak zelf nu ook niet zo fashionable uit.
My god die tattoo moeder.. Dat wit met zilveren jurkje... Ligt ook in mijn kast... En is toch echt een shirt! Hahahha