Hotter than my daughter

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by SeaShell, Mar 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Zie nu pas wat je er in het heel klein bijschreef :D, maar echt erg als je zoiemand dus van dichtbij kent. Hoe vind je stiefbroer dat??

2. jannanas

jannanas Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,816
    1,700
    113
    Alweer iemand uit Zoetermeer?? Ik krijg nu wel een heel vreemd beeld van de Zoetermeerders....:D

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ik geloof dat hij het niet zo heel erg vind.
    Hij gaat gewoon met dr over straat e zegt er niks over hij gaat ook zo met dr op foto's en plaatst deze doodleuk op FB.

Maar toen mijn stiefoma ( om het even makkelijk te maken haha )
    Overleed liep ze er ook zo bij en kwam ze doodleuk bij mij uit huilen.

Heb dr toen wel vriendelijk gevraagd of ze even weg wilde gaan ik schaamde werkelijk mn ogen uit mn kop! En was als de dood dat die mensen dachten dat ik bij haar hoorde:)

En ik vond het echt heel erg dat je in die kleding naar een begrafenis gaat:$:$

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Nee dat snap ik, dat is idd ook niet gepast tijdens een begrafenis :$. Zou ook niet willen dat mijn moeder er zo bij zou lopen. Dat je gevraagd hebt aan d'r om ergens anders te gaan staan, whaha. Geweldig! Maar snap je helemaal!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja normaal had het me niks uit gemaakt hoor maar de helft van de mensen daar kende ik niet.

Was echt bang dat ze mij gingen aanspreken op haar kleding in de zin van:

Is dat jou moeder die er zo bij loopt.

Nou dank je wel gelukkig weet mijn moeder zich wel te kleden naar dr leeftijd haha

6. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

De eerste moeder vond ik er niet op vooruit gegaan, de tweede kon sowieso niet meer slechter :p. De dochters waren wel veel mooier geworden.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Nee die tweede was idd kansloos.... Ben benieuwd of ze er nu nog steeds zo netjes bij loopt, of dat ze weer hoerig gekleed gaat.

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Geweldig was die he? :D

Lag helemaal in de deuk hier om die laatste vrouw, had er echt nooit naast gaan lopen als het mijn moeder was geweest. :) En dan idd die tieten... :$

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

zoow die was echt nog blijven hangen in de 90's met dr nike air max sandalen en dr gabberhoofd! en dan zoveel commentaar op dr moeder hebben ;) iets met een pot, een ketel en zwart zien?

Manlief hier vond het allemaal slecht geacteerd. :D Ik begin me af en toe ook af te vragen of het wel écht is, zo ga je toch niet over straat? ik heb hier gelukkig nog nooit zoiets gezien in ieder geval!

En valt me weer op dat het vooral komt door psychische problemen (onverwerkt verleden) Ik snap niet waarom ze daar dan niet iets aan doen, ipv er zo bij te lopen dat je bloedeigen kind de ogen uit zijn/haar kop moet schamen wanneer hij zij naast je loopt.

10. mickey80

mickey80 Actief lid

Aug 24, 2008
    359
    1
    18
    Haha ik zei hetzelfde tegen mijn man :)

11. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Lopen gelukkig ook normale mensen rond in Zoetermeer hoor ;) heb ze overigens nog nooit gezien!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Die normale mensen :p?

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    lol

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Hihi lees nu terug en beetje vreemde zin maar ik bedoelde natuurlijk die mooi geklede dames ahum

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Hahahaha :D

16. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik begin me ook steeds meer af te vragen of het wel echt is allemaal.
    Ik bedoel, als mijn moeder er zo bij zou lopen, zouden er toch wel meer mensen iets van zeggen, dan alleen mijn zusje en ik mag ik hopen. ;)
    En uiteindelijk zijn ze er allemaal zo blij mee, hoera enzovoorts, maar waarom dán ineens wel? :(
    Ik kan me serieus niet voorstellen dat je niet eerder zoiets probeert aan te trekken om te kijken of dat ook mooi is.

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik ken iemand die heeft meegedaan en dat was helaas echt....is weer helemaal losgeslagen

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Iemand uit mijn woonplaats heeft ook meegedaan en is ook weer net zo, maar die was serieus echt zo, niks geacteerd

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hahahah ik heb die mensen er ook nog nooit zo bij zien lopen hoor..
    Was wel oud, want ze waren nog bezig met de H&M verbouwen, volgens mij is het van de zomer opgenomen.

Hahahah ja die vent met die korte pijpjes:D ik kwam niet meer bij toen ik dat zag joh.
    Wat vreselijk zeg, zo ga je er toch als vent niet bij lopen?
    Ik kan me wel wat sexiers voorstellen hoor hahahah

20. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Nou, de oma van mijn man (serieus, toevallig ook een Zoetermeerse), droeg op haar 80ste bijv. nog graag uniformen, dus dan ging ze als militair helemaal in legerprint de straat op of ze kwam als kapitein van een schip, compleet met kapiteinspet etc. naar verjaardagen. Niet voor de carnaval ofzo, gewoon als ze daar zin in had, die was gewoon zo, was toch ook wel wat 'bijzonder' ;).

Share This Page