Britten mogen graven voor zaak-McCann | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ik ben erg benieuwd of er meer uit gaat komen hierdoor. Denk niet dat Maddie nog leeft. Anders moet ze met die opvallende pupil toch allang opgevallen zijn.
Ik hoop echt dat er nu wat uit komt. Het blijft maar duren en daarmee de onzekerheid van de nabestaanden ook, lijkt me. En jeetje, die beloning :O
ik geloof nog steeds dat de moeder er meer van weet, al die sporen op en rond haar en in hun huurauto, dat is gewoon verdacht. Maar helaas is Maddy de dupe en nog altijd niet gevonden, vreselijk tragisch.
Helaas is en blijft mijn gevoel ook zo. kan er niks aan doen tot het tegen deel bewezen is zijn de ouders in mijn (ogen ) verdachten nummer 1.
Ik heb er ook wel een slecht gevoel over. Vandaar dat ik koos voor 'nabestaanden' in plaats van gewoon 'ouders'. Maar het is te hopen dat het ooit aan het licht komt.
wel opvallend dat speurhonden destijds overal lijkgeur en lichaamssappen hebben gevonden die voor 88% aan maddie te linken waren....
Hier is een site met een boel informatie over Maddie en haar ouders. WAT GEBEURDE ER ECHT MET MADELEINE MCCANN
Ik heb gewoon 'net' even heel die site doorgespit. Er is niet 1 bewijs dat niet zo 1,2,3 ontkracht zou kunnen worden. De situatie is zeker vreemd, maar ook niet onverklaarbaar. Ik kan dit soort dingen niet uitstaan. Ik ben iemand die zich er in vast wil bijten en koste wat het kost de waarheid boven tafel wil halen. En dan gewoon keer op keer nul op het rekest krijgen; want er is 'geen bewijs'. Niet voldoende althans, voor een veroordeling of een duidelijk scenario. Ik weiger gewoon om te geloven dat de ouders het gedaan hebben; maar dat is meer omdat ik zelf een lief klein kereltje heb waarbij het voor mij zo hartverscheurend en onvoorstelbaar is, om zo'n lief mooi 'allesje' van jezelf ook maar één haar te krenken. Ik denk dat ik daarom wild ontken dat de ouders 'vreemd' zijn. Dát en het feit dat er ontaarde ouders bestaan die zich niet zo druk maken en gewoon 'vreemd' zijn en vreemd doen. Ik wilde dat er gewoon een antwoord kwam. Hoe dan ook. Wat dan ook. Als ze overleden is, wijs het lichaam aan. Als ze nog leeft, laat haar uit de kelder ofzo. Doe iets. GRRR! Die dader(s) mag/mogen wat mij betreft flink... Nou ja, never mind. In ieder geval wil ik voor iedereen die zich ook van alles afvraagt een antwoord.
Tja, daar kunnen de meesten zich niks bij voorstellen. Maar toch bestaan er genoeg gekken helaas die hun kind wel iets aan doen.
Ik kreeg echt kippenvel. K weer bijna zeker dat zij haar hebben vermoord kan niet anders gwn!! Ook hoe ze doen op tv. K zou dooooood gaan als mijn kind weg was k zou niet meer kunnen eten of slapen. K zou echt dood gaan en hoe zij eruit ziet tja gwn alsof de hond vermist is ofso!
Iedereen die ooit een of andere cursus manipulatie of leugendetectie of wat dan ook over menselijk gedrag heeft gevolgd zit met open ogen naar zo'n interview te kijken.h Ik geloof er geen snars van. Ze liegen. Zelfs wanneer ze zeggen dat ze haar missen. Nee die Maddy komt nooit meer boven water hoor.
Wat ik zo lees dan denk ik dat de ouders er meer vanaf weten. En als ik die foto's zo bekijk, 8 dagen na de "ontvoering" breed uit en uitbundig lachen. Gewoon hun verhaal rammelt aan alle kanten.
Ik heb die ouders ook alijd verdacht. Gewoon hoe ze deden, hoe ze keken toen ze veelvuldig in het nieuws waren. En door al die aangetroffen sporen. Het onderzoek heeft aan alle kanten gerammeld. Komen ze na 6 jaar ineens met het verhaal van een dievengilde dat in de buurt actief was? En nu pas gaat de Engelse politie zich ermee bemoeien. Maar het meisje leeft denk ik niet meer. Maar waarom moest ze dood?
hoe je het ook went of keert het is verschrikkelijk, wat er dan ook met Maddy gebeurd is.... ik geloof ook niet dat ze nog leeft, en ik geloof er wel in dat haar ouders er iets mee te maken hebben...(bedoel...dat kan toch niet anders??? anderzijds al zou iemand anders het gedaan hebben zijn ze er toch bij betrokken geweest door hun kinderen alleen achter te laten ) snappen zal ik het nooit doen, dat weet ik zeker.... het verhaal rammelt, en ik vind het oneerlijk. oneerlijk voor Maddy, oneerlijk voor haar zit nu wel die site te lezen, heb me expres nooit zo in de zaak verdiept, maar ben nu wel "benieuwd"
Er zijn idd vreemde dingen aan de zaak, maar de site staat ook bol van uit hun verband getrokken speculaties, zoals het gezeur over lichaamstaal (hiernaar is wel onderzoek, maar je kan op basis van lichaamstaal geen zekerheid verkrijgen over of iemand de waarheid spreekt, zeker als je iemand niet kent). Ik vind ook niet dat de Britse bevolking recht heeft op feiten, dat hebben alleen haar directe nabestaanden.