Jeetje wat een moeders weer. Ik snap echt niet dat je zo egoistisch kan zijn als ouder. Binnenshuis moet je lekker zelf weten maar buiten ga je je kind toch niet zo voor schut zetten?! Ik zou echt niet naast m'n moeder lopen
Ooh nou dat er idd nooit iets aan gedaan is... Als moeder zijnde zie je dat toch ook? En als ze er dan ook nog heel erg mee gepest is. Dat meisje is zo onzeker. Hopelijk krijgt ze een mooi gebit, zou het eindresultaat wel eens willen zien.
Oh ja had echt te doen met dat meisje. Wel super lief van Gordon/RTL dat ze een beugel kreeg. Ben eigenlijk ook heel benieuwd naar het eindresultaat!
Volgende week zit er een bekende van mij in. Wel gek om haar zo te zien. Ken haar al een jaartje of 15 gok ik.
Haha nou laat ik het er op houden dat met een flinke stortbui haar voeten droog blijven Heel zielig voor dat meisje. Snap niet dat de ouders nooit een beugel hebben gepakt voor haar. Een tandarts doet normaliter uit zichzelf hier al op aansturen? Ze heeft wel een vriend en een klein kindje dus er zijn mensen die verder kunnen kijken dan alleen maar uiterlijk
Hoe bedoel je gek om haar zo te zien? Dat ze zo op tv komt of vindt je het nieuwe outfit gek? Ben nu wel nieuwsgierig naar welke vrouw jij dan kent Hebben jullie nog nooit iets tegen haar gezegd over haar kleding? (Als je haar alleen oppervlakkig kent van af en toe zien dan snap ik dat je niets zegt natuurlijk) Als iemand uit mijn directe omgeving (familie en goede vrienden) er zo bij zou lopen dan zou ik er toch echt wat van zeggen.
Ik vraag me af of de moeders na afloop ook normaal blijven kleden.. zal mij niks verbazen als ze gewoon keihard terugvallen in hun oude patroon.. de laatste moeder vond ik trouwens wel opgeknapt, maar haar dochter had een prachtige bos krullen die ze er gewoon afgeknipt hebben en vervolgens hebben ze haar een soort bob gegeven met een neppe haarkleur!!!! Gewoon té lelijk. Het is niet altijd positief helaas