Tranen met tuiten!! (en geloof me, ook zonder kinderen redt je make up het niet...) Te prachtig De Wereld Draait Door
Nee ik hield het ook niet droog.... En toen moest mijn man het natuurlijk ook kijken want die snapte niet waarom ik opeens zat te huilen op de bank. En toen zaten we dus samen te snotteren....
Ik zat ook te huilen, maar ik ergerde me wel aan zijn eigen reactie op zijn emoties. Ipv honderd keer fuck te zeggen, had hij beter uitleg kunnen geven over het lied.
Mn hele facebook tl staat ermee vol....dan zal ik wel een ijskonijn zijn,maar ik vind er niks aan.Ik vind Ali al helemaaaal geen leuke BNer en die vreselijke rap ook niet. De tekst zelf is wel lief,maar janken...nou nee
Pfiew ik dacht dat ik de enige was en geen hart had of zo 😂😅 Ik vind het dus he-le-maal niks.
Ik vond het wel erg ontroerend! Zeker als je weet dat hij vorige maand zijn vader is verloren, dan zijn die emoties bij hem extra groot. Ik vond het heel mooi om te zien hoe emotioneel een (stoere) vader over/voor zijn kinderen zingt. En dat hij niks uitlegt snap ik wel, hij werd er ook door overvallen lijkt me.. Daarnaast vond ik het erg herkenbaar allemaal, mijn dochter is mijn alles, ik zou mijn leven voor haar geven en het is confronterend dat ze zo snel groter wordt. En ik ben me nu meer dan ooit bewust van mijn eigen sterfelijkheid.
Eh, dit Ik heb een off-day vandaag en heb het idee dat ik om alles wel kan janken. Dus, ik las dit topic (en de honderdduizend reacties op facebook) en ik dacht; nou, kom maar door dan, even lekker janken, dan is dat ook weer klaar. Maar nee, niks Misschien als die andere jongen het hele nummer had gezongen.. '..en dat jullie om één of andere reden moeten stiekem gaan..'. Eh.. Okay..