Ik vind het echt erg gewoon 62, een baby en dan zo over straat. En dan dat meisje van daarnet. 10 jaar oud en zich doodschamen voor haar moeder
Hoe kon ze op haar 62e nog een baby krijgen? Je zou toch zeggen dat je dan allang in de overgang bent?
Same here. Ik snap daar ook helemaal niets van.. Is haar van harte gegund hoor, maar zoiets is toch raar geregeld van moeder natuur?
Ze is wel opgeknapt na het onder handen nemen, maar ik vraag me af hoe ze er inmiddels weer bij loopt.
Het zou al een vooruitgang zijn als ze in ieder geval de moeite blijft nemen om de grijze haren op haar kin te verwijderen (of ben ik de enige die dat gezien heeft?).
Al lang afgelopen, maar ik ben er nog stil van.... Wat een gekke mensen lopen er toch rond. Zegt ze na het filmpje nog.... ja maar ik kan die kleding hebben en zij lekker niet???
Ja, dat zei ze inderdaad. Nu is er niks mis met een beetje zelfvertrouwen, maar dit was wel heel erg.
Dat was denk ik geen zelfvertrouwen maar het opgooien van een verdedigingsmuurtje. Ik denk dat ze niet het idee had van hoe ze eruit kon zien. En de kleding als afleiding gebruikte. Wat een verandering zeg :O Maar waar halen zij de deelnemers toch telkens vandaan? Wat oudere dames in Gothic kleding heb ik best vaak voorbij zien komen bij feesten. Maar gewoon op straat zie ik eigenlijk nooit iemand voorbij lopen die zo deel zou kunnen nemen aan dit programma.
Dat is ook zo. Vaak komen die vrouwen ook uit schrijnende situaties. Maar om dan zo over straat te gaan, snap ik niet zo goed. Als ik in een grote stad loop, zie ik best wel eens mensen waarvan ik denk: die kunnen wel even langs Gordon. Maar dat kunnen ook goed toeristen zijn. Ik denk dat zo iemand vooral in dorpjes opvalt, waar het ons-kent-ons gehalte erg hoog is.
Alleen het laatste stukje gezien (vanaf de confrontatie met het publiek). Ik begreep niet waarom hij het over die kleine had bij die oude vrouw. Ze ziet er 20 jaar ouder uit dan mijn moeder en die is notabene rond de 70. Wordt het nog herhaald? Wil het hele verhaal wel horen. Overigens is er in Friesland een vrouw die op haar 63 een kind heeft gekregen, met behulp van een paar Italiaanse dokters. O wacht gevonden ..... Gordon is trouwens wel lief voor haar.