Ring tussen autostoel

Discussion in 'De lounge' started by Zara123, Jan 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara123

Zara123 Bekend lid

Sep 25, 2015
    654
    26
    28
    Gisteren tijdens het rijden zat ik vast met mijn ring aan mijn trui. De ring heb ik afgedaan maar is vervolgens tussen de autostoelen gevallen. Ik hoorde de ring vallen, maar kan deze nu nergens meer vinden. Er zit een heel grote emotionele waarde aan de ring. Weet iemand of ik hiervoor langs de dealer kan gaan? Ik heb al onder beide stoelen gekeken met een zaklamp maar ik kan echt niks vinden :x

2. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Ik denk dat dal wel kan hoor. Ze zullen zich er wellicht wel iets voor tellen natuurlijk.

Al eens geprobeerd met de stofzuiger? Wel even een lege zak er in doen zodat je niet tussen alle viezigheid hoeft te graaien. Maar gewoon eens met de stofzuiger goed onder de stoelen in. Wellicht wordt door de kracht van de stofzuiger de ring opgezogen.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou haast zeggen laat onze dochter even zoeken.. echt absurd wat die vind.

bij de dealer kunnen ze ook alleen zoeken. matten eruit handen overal langs , goed in geleiders van stoelen kijken. dus kan je hem ergens even binnen stallen dat je op de grond naast de auto kan zitten en overal goed licht hebt zou ik dat doen en anders stofzuiger erin met lege stofzak.

4. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    1,050
    178
    63
    Gelderland
    Misschien eerst even met de stofzuiger en het smalle opzetstuk langs en in alle kieren zuigen? Misschien heb je hem dan wel zo gevonden?! En soms kan iets ook een beetje uit de richting vallen / stuiteren, heb je ruim gezocht?

btw, wel even een nieuwe stofzuigerzak in de stofzuiger doen, anders word het in de zak weer zo zoeken ;)

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Als het goed is kun je de stoelen van de rails schuiven na een paar schroeven los te maken. Wellicht een handige man in de buurt?

Althans, wij konden het met een Volkswagen Polo en mijn zus met haar Volvo;)

En anders naar de dealer, dat kunnen hun sowieso

6. Zara123

Zara123 Bekend lid

Sep 25, 2015
    654
    26
    28
    Thanks voor de tips! Stofzuiger ga ik inderdaad nog even doen. Ik ga vrijdag eerst wel even langs mijn vader, die is erg handig en zou de stoelen nog wel eens los kunnen krijgen. Ik baal hier zo ontzettend van.

7. Nobely

Nobely Actief lid

Nov 13, 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je een (oud) pantykousje met een elastiekje goed vastmaakt om de slang schiet de ring het kousje in en niet de hele stofzuiger door :)

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Trek een oude panty over je stofzuigerstang.Scheelt je zoeken tussen het vuil. Succes

Edit had de reactie hierboven over t hoofd gezien.

9. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    He herkenbaar , mijn ring is afgelopen week ook tussen de autostoelen gevallen. Hier wordt volgende week de stoel eruit gehaald bij de garage omdat we hem er niet weg krijgen

Share This Page