Wij zijn op zoek naar een nieuw bankstel van goede kwaliteit. Nu zijn we bij Loods5 geweest, prachtige banken gezien.. maar elke keer net iets te groot. Bij Goossens zijn we een tijdje geleden geweest, ook mooie banken gezien, maar nog niet onze bank met de "wauw factor". Wij hebben eerder een bankstel gekocht bij Woonexpres waar we echt niet tevreden over zijn en dus zijn we nu op zoek naar een goede kwaliteit bank. Ik ben heel benieuwd of er nog meer leuke winkels zijn (vast wel natuurlijk) met goede kwaliteit banken. Waar hebben jij jouw bankstel gekocht?
Zitmaxx, klinkt super cheesy maar de bank is prima. Na vijf jaar intensief springen, klimmen en klauteren (door mijn zoons dus ) zijn de kussens nog netjes!
Montèl! Super tevreden over. 14 jaar geleden ook al een bankstel daar gekocht en die is nu net vervangen door een nieuwe.
Seats and Sofas. Vorige banken kwamen daar ook vandaan, toen niet zo tevreden maar met deze bank wel. In Juni heb ik 'm 4 jaar en nog steeds heel blij mee!
Ja idd, daar ben ik dus bang voor.. dat de kussens echt flink gaan inzakken, want dat hebben wij dus bij onze bank van Woonexpress. Na 3 maanden al, en we hadden pech volgens hun .. echt absurd.
Deze is nu 6 jaar oud maar mijn zoon was toen net geboren dus er werd niet direct zoveel op gesprongen toen . View attachment 717427
Budget Home Store.. model bank sprak ons aan, zitcomfort ook alleen uiteindelijk voor luxere type bekleding gegaan dan model dat in showroom stond.