Mijn zoontje is 'bijna' jarig en we denken erover om een hotwheels baan voor hem te kopen. Ik ben er echt niet mee bekend, dus wie helpt me? Wat is leuk? Welke is een goed idee? Wat zijn jullie ervaringen? En kun je het altijd uitbreiden, zodat je met een kleine baan begint?
Ik lees mee... Mijn zoontje wil dolgraag de hotwheels haai-haven... Maar ik weet niet wat ik ervan vind... ik weet niet goed wat je nog bij die haai-haven moet kopen om een beetje leuke baan te kunnen maken. Bij opa en oma hebben ze de oude Darda-racebaan van mijn man nog staan en daar kan mijn zoontje ook echt heel leuk mee spelen, dus misschien is dat ook nog een optie om een modern exemplaar te kopen.
Zoontje van 3,5 heeft 2 banen. 1 in de uitverkoop en 1 voor de reguliere dure prijs Hij is er nog te jong voor, maar samen met papa vindt ie t geweldig! We hebben m nu weer opgeborgen omdat er even niet mee gespeeld werd, maar ga m vandaag ff uit de kast halen. Zoon wil ook de haai, maar op tv ziet het er natuurlijk spectaculair uit. Nogal overdreven ik vind t best duur spul, maar als e kind van auto's houdt .....
Superleuk is het! Onze zoon heeft er een van dino's, had ik op mp gevonden. Erg leuk. Je hebt iig iets nodig wat af kan schieten en daar meerdere variaties op, zodat je een parcours kunt maken en bochten en ook rechte gedeeltes om een baan te maken. En veel autootjes.