ongesteldheidsgevoel voor eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miekje87, Apr 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

Mar 22, 2015
    682
    155
    43
    Hallo lieve dames,

Een klein vraagje, hebben jullie wel eens een ongesteldheids achtig gevoel gehad de dagen voor de eisprong? Ik heb een week geleden helaas een vroege miskraam gehad en had nu geen buikkramp of bloedverlies meer, maar nu krijg ik opeens een soort licht ong. achtig gevoel en volgens mijn kalender period tracker app, zit de eisprong eraan te komen... maar dat lijkt me erg vroeg, kan dit? Voel ook mijn lies af en toe weer heel licht net als toen ik net zwanger was. Of zijn dit gewoon nog zwangerschapshormonen? Heb straks een echo bij de vk om te kijken of alles schoon is vind het heel spannend! Hoop dat ik zsm verder kan. Liefs mij

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Erg voor je van miskraam 😔 maar ik vraag me dus ook af... Ik heb het ook namelijk nu twee dagen heel licht maar wel het gevoel dag ik ongi moet worden maar volgens mij is mijn ei geweest deze week...ivm vruchtbaar slijm etc

Was de echo goed nu? Sterkte iig

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Als eerst wat naar voor je van je miskraam :(
    Sterkte ermee.

Over je vraag, ik heb het wel altijd ja een paar dagen lang en dan opeens heb ik 1 dag meerdere heftigere krampen of een paar steken.

Hoe is het bij de vk gegaan?

4. Marl1tje

Marl1tje Lid

Apr 2, 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Idd heel erg dat je een miskraam hebt gehad :(

Ik heb ook altijd een paar dagen voor de eisprong last van menstruatieklachten. Heel zware benen, weeeig gevoel in mijn buik etc.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Ik heb normaal steekjes bij mijn eisprong maar vandaag meer een menstruatie achting gevoel (en is de dag van me ei) dus ik denk dat je verschillende dingen kan voelen.

Sterkte en veel geluk!

Share This Page