Hou doe of heb jij t gedaan?!

Discussion in 'Na de bevalling' started by Snoopy82, Dec 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

volgens mij kun jij gewoon aan zumba doen. zou het voor de zekerheid even vragen aan je fysio.

Ik bedoelde het niet rot in mijn vorige post. ik vind het heel erg voor meiden die zulke heftige dingen eraan hebben overgehouden, maar het hoeft niet bij jou (en mij) persee hetzelfde te zijn. idd ben je "nog maar" 5 maanden geleden bevallen, geef het wat tijd. ik heb altijd al zo'n lichaam gehad, ben nooit slank geweest maar ik ben ervan overtuigd dat ik er na een lange tijd van veel trainen een stuk platter uitzie dan nu. (en hopelijk ook een stuk minder weeg :))

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb nog geen kind op de wereld gezet, maar dit lijkt me ook heel erg! ben zelf geen topmodel, en ondanks dat ik bij een dietiste loop, krijg ik het er niet vanaf. Ik wil erg graag een kindje(of 2), maar ben ook bang voor een uitgezakt lichaam!

Wat Daantje zegt komt me erg bekend voor, keer op tv gezien, volgens mij rtl4, dit is mijn lijf(ofzo). Die vrouw is er toen aan geopereerd.
    Ik hoop dat je snel van je zwangerschapsbuik af bent en je je weer prettiger voelt in je eigen lichaam!
    Sterkte!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen ;)

Maar volgens mij duurt het bij een 2de veel langer om weer in vorm te komen :)

EN niet van iets ergs uitgaan! We moeten ons lichaam ook de tijd geven om te herstellen. Helaas zijn we geen topmodellen met een prive trainer ;)
    (heb ik trouwens ook geen tijd voor ;))

4. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb relacore geslikt.... en heb nu weer een mooie platte buik en maatje 38...... :p

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Enig idee wat voor troep relacore schijnt te zijn? Is nogineens goedgekeurd door de EMA en daarom ook eigelijk niet verkrijgbaar in NL en kunt er zelfs ernstige hartklachten en andere erge gezondheidsklachten van krijgen, dus om het nou te promoten terwijl het reteslecht is? Is niet voor niks afgekeurd

Mensen vallen er idd massaal van af, oa door het zweten als een otter van die pillen en de oppeppende werking waardoor je als een malle tekeergaat

Lees voor de grap de reacties van gebruikers in 50 pagina's

Relacore Hoodia Flowers Beoordeeld | Ervaringen en Dieet Forum

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector

Ach ja, je organen slaan er alleen maar van op hol....maar ja, wie ben ik met een falende schildklier.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ben 4 maanden geleden bevallen en heb ook nog een buikje maar ik weet dat het door mijn extra kilo's komt als ik die verlies ben ik die buik ook kwijt denkik

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    @ alle meiden:

ja ik ga aan mijn fysio vragen wat voor sport ik zou kunnen doen voor mijn blubberbuik :), we maakten er met haar in t begin wel grapjes over maar dat is me na 5,5mnd nu wel vergaan t lachen erover!

Ik heb pas in het nieuwe jaar weer fysio dus ff wachten. Ik ga iig even op internet rondneuzen voor leuke sporten, oefeningen etc.
    Ik wilde bijna vragen hoe kom ik aan die medicijn! tot ik de reacties las dat t erg slecht is... :( had bijna hoop! hahaha, maar nee ga mijn gezondheid niet riskeren voor een blubberbuik...

Geduld is idd een schone zaak na 2 kids kort achter elkaar en baby is pas 5,5mnd EN ik heb weinig bewogen etc vanwege bekken en ben nu aan t opbouwen alles weer. Als ik t aandurf zal ik er een foto van maken en hier plaatsen hebben jullie er een beeld bij wat ik bedoel en mee rondloop... weet niet wanneer :)

9. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    pfff hier krijg ik het benauwd van nr 2 is onderweg

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    och meid:(, laat je niet gek maken door mijn topic hoor! Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn.

Misschien beweeg ik wel te weinig of doe ik de verkeerde oefeningen die mijn buikspieren niet erg stimuleren....krijg t niet benauwd voordat t zover is ;) straks maak je je druk om niets!

11. Alita

Alita Niet meer actief

waaron niet gewoon sporten?

12. Alita

Alita Niet meer actief

ach we hebben niet allemaal het geluk om wer gelijk strak in ons vel te zitten toch? En dan heb ik vriendinnen waarbij je niet eens ziet dat er ooit een baby inzat...ook leuk om er naast te staan!

Maar ik weet wel dat ik eerst eens zal moeten gaan sporten en opletten op wat ik eet.....dus helemaal niet meer snoepen enz...het gaat natuurlijk niet vanzelf allemaal... Daarbij vindt ik ook dat het makkelijker ging toen ik 18 was om af te vallen!!!

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    haha weet ik wel,maar ben ik heel goed in;)

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heb geduld meissie, 5,5 maand na de bevalling is nog best vroeg. mijn dochter is nu 10 maanden en nu pas heb ik mn normale buik weer terug.

je kan wat oefeningen doen maar het zal niet binnen een paar weken erg veel helpen. je huid is hoe dan ook slapper geworden en dat kan je niet strak trainen.

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    jaaa? had jij ook zo een zwanger bolletje aan de voorkant dan? Want heb niet echt super blubber... ooo ik hoop dat je gelijk hebt ! Ik heb idd ook nog wel ff tijd , maar als je er 5,5mnd tegenaankijkt begint de moed je in de schoenen te zakken!

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

voor dat ik zwanger was van jay woog ik 50 kilo op 1.72.. 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap nu 59 kilo.. bah baal ervan en iedereen zegt je moet niet zeiken veel vrouwen doen er een moord voor hoor..
    nou ik vind het verschrikkelijk:(:) het lijkt af en toe net of ik weer 5 maanden zwanger ben zo dik wordt mijn buik ook hou ik een vetje baal ervan kan nu ook niet sporten vanwege een hernia..

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Kom even meelezen. Is er iemand al geholpen aan een diastase? Deze is bij mij vastgesteld en a.s. dinsdag hoor ik wanneer ik geopereerd wordt.

18. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

Dec 20, 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    #58 Kleine Muis, Jan 13, 2012
    Last edited: Jan 13, 2012
    dit dus, hier nog een gevalletje. ik heb me erbij neergelegd. een buikoperatie vind ik het niet waard.

en het heeft volgens mij ook niks met de aangekomen kilo's te maken. ik was zo ziek in de zwangerschap dat ik uiteindelijk 15 kilo minder woog toen ik bevallen ben met 37 weken. en ook ik heb zo'n buikje nu. je leven (en lijf vaak ook) veranderd gewoon na een zwangerschap, ik heb me daarbij neergelegd. ik krijg ook rimpels en wordt een beetje grijs. tjah...het zij zo.

19. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    ja ik ben er aan geholpen, ze hebben een matje geplaatst....

Voor as mamas die nog niet last van een diastase hebben en dit willen voorkomen.... vroeger gaven ze kraamvrouwen daarom een sluitlaken.... ik hoor steeds vaker dat ze die toch weer gebruiken.... misschien een goede tip!

20. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

Dec 20, 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    sluitlakens zijn in eerste instantie voor het bekken hij gaat wel over je buik ( heb hem ook gehad, lang leve de wat oudere kraamhulpen ) maar of dat voor deze problemen is dat weet ik niet. bij mij heeft het dan dus niet geholpen. maar het sluitlaken op zich is super. even geen pijn meer.

Share This Page