Hou hier even rekening mee als je zwanger op vakantie gaat ;)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dirksmama, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Haha, voor mij alleen maar meer reden om nog eens lekker te pronken met mijn ruime 8 maanden-buik :D.

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    hihi,
    er zijn ook mannen die mee demonstreren met een kussen onder hun shirt nav zijn leuke uitspraak.
    Benieuwd wat hij daar van vind?

Gek, maar nergens vind ik waarom dat lelijk zou zijn: ik bedoel hij geeft geen ene uitleg dat het in dat koranboek staat, of in het oude testament of in die soenna enz

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Typisch gevalletje baarmoedernijd, sneuuuuuu!

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Komt zeker aandacht te kort? Wat een debiel! Hoe kan je je nou druk maken over het feit dat een zwangere vrouw over straat loopt?:(
    Gelukkig is mijn turkse man apetrots dat ik zwanger ben en hij kan niet wachten tot mijn buik nog wat meer groeit. En ik neem aan dat er weinig mannen het met deze debiel eens zal zijn.

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Wat een idioot! Degene die zoiets zegt moet maar eens héél goed in de spiegel kijken.. rotkop:D

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Tja, dan kunnen we wel dingen gaan roepen over hoe hij op deze wereld is gekomen enzo...

Ach, soms zijn mensen gewoon heel sneu, zoals blijkbaar deze meneer. Gelukkig denkt het overgrote deel van de bevolking anders over zwangere vrouwen :)

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    bij die man is volgens mij een schroefje los

8. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou je goed vast....die man zegt dat zwangere vrouwen niet buiten moeten lopen omdat het dan duidelijk is dat die vrouw sex hft gehad...anders was ze niet zwanger geraakt natuurlijk

Zwangerschap doet die mannen dus aan gemeentschap denken en dat
    kan natuurlijk niet...alles wat daarmee te maken heeft moet verbannen worden uit het straatbeeld dus ook die dikke buik.

Deze conservatieven zijn juist de meeste perverse oversexte gasten...

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zijn zwangere vrouwen dan niet onbevlekt ontvangen:D

Wat een idioot als je zo kan denken. Ook wel erg zielig als je zo simpel denkt.

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wow dat is heel idioot! Ik seks me echt de tering om een kleine te krijgen,tot heden niet gelukt maar omdat ik geen dikke buik heb,heb ik geen seks gehad:D Trouwens ik ben geen knapperd dus mannen associeren mij zowieso niet met seks:p

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Snap niet dat zo'n dorpsgek überhaupt het nieuws haalt.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Nou, als het om dit onderwerp gaat is dat niet zo moeilijk hoor. Net zoals dat met die komkommers en bananen destijds!

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hahaha volgens mij zit er een steekie los bij die man...
    Mijn broertje zegt ook altijd dat ie zwangere vrouwen lelijk vindt:p Maar hij is een puber en daar kan ik het wel van hebben.
    Ik vind de meeste zwangere vrouwen juist mooi! En mijn man vond mij ook mooi met die dikke buik:)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat een idioot joh!

Wij hebben een vaste gast op het werk (die elke week voor een leuk bedrag komt eten en drinken) die gefascineerd is van zwangere vrouwen. Toen ik zwanger was van onze dochter hield hij me nauwlettend in de gaten. Bestelde rustiig een kop thee voor me als het druk was, die per se op zijn rekening moest. Of hij hield de deur voor me open als ik naar huis ging. Laatste x dat ik hem toen zag os hij meegelopen naar de auto na een enorm drukke werkdag.
    Week erna kreeg ok een kaart van m toen ik in het zh was opgenomen :D

Een wereld van verschil die twee:D

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Whahahaha kletsmajoor!

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Islamitisch filosoof nou dan zou ik maar niet zulke uitspraken doen! Waar haalt hij die onzin vandaan, mafkees.

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik snap het best eigenlijk..
    Dat je je niet meer op straat mag vertonen is gekkenwerk natuurlijk.
    Maar persoonlijk vind ik vrouwen (hoog)zwanger ook niet zo mooi, vooral niet in bikini. Kan lullig klinken, maar het is wel een mening die iemand kan hebben!

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.152
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Persoonlijk vind ik een zwangere buik in bikini over het algemeen ook niet zo mooi. Maar dat is niet de strekking van dit verhaal, geloof ik. Deze man (nou jah, 'man, ;)) vindt dat vrouwen iets fout doen als ze zich in zwangere toestand vertonen. En al vind ik zo'n blote bikinibuik net echt mooi als je een duidelijk zwangere buik hebt, vind ik er niks fouts aan als vrouwen dat wel dragen. Smaken verschillen en blijkbaar is dat hun keuze.

19. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ahum, hij moet zich ook maar alleen buiten begeven als het donker is. Ahum....

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nee, hij ziet er fris en fruitig uit. Ik zie liever een dikke buik dan zijn oude, lelijke kop, dus als we zo gaan beginnen ;). Ik denk dat iedereen, mannen, vrouwen en kinderen, vanaf nu maar gewoon lekker binnen moet blijven voor de zekerheid, want wie weet stoort iemand zich wel om de één of andere geschifte reden aan je uiterlijk. Alleen 's nachts nog over straat dus.

Deel Deze Pagina