Hou ik het of word dit miskraam nr.6? help!

Discussion in 'Miskraam' started by rosannanl, Jul 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,ik ben rosanna.

Ik ben er donderdag achtergekomen met 2 testen dat ik zwanger ben.
    Donderdag avond toen ik terug kwam van mijn werk,zag ik in mijn inlegkruisje een heel klein beetje bruin bloed (oud bloed),en ook een heel klein beetje met afvegen.ik had toen de nacht en overdag niets meer geen druppel niets!
    Vrijdag middag kreeg ik ineens een gigantiese opvlieger,ik kreeg het bloed benauwd en koud te gelijker tijd,ging naar de wc en zag in mijn inlegkruisje een heel klein beetje helder roze bloed,en met afvegen leek het wel een beetje slijm met 1 a 2 bloed druppels (maar dit ook was minimaal),en het was ook meteen gestopt een eenmalige bloed vlekje.
    Het is nu Zaterdag morgen en geen bloed meer te zien,maar heb het gevoel als of ik ongesteld moet worden,het doen niet pijn hoor,heb geen steken of krampen,maar een beetje een lichte branderige en opgeblazen gevoel in mijn buik.

kan iemand mijn daar iets meer over vertellen,word dit miskraam nr.6 of kan het normaal zijn?
    Ik word hier helemaal gek van,nergens geen vertrouwen meer in en helemaal heel erg bang.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    neehoor wat je nu beschrijft, kan allemaal nog niets hoeven betekenen.
    Ook het gevoel ongesteld te gaan worden hoort bij het zwanger zijn.
    Ik denk dat het nog goed zit!

3. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hoi bedankt voor reageren en voor de positieve woorden, maar ik voel me anders dan voor gisteren middag van die heldere bloedding.
    Voor dat voelde ik me gewoon had nergens last van zelfs niet van zwanger zijn.maar na die opvlieger en die heldere bloedverlies heb ik gewoon het gevoel ik moet ongy worden,een branderig tinteling in mijn buik,geen pijn.mijn boven benen tintelen een beetje.
    En ja ik ben misselijk en contenu moe,dat had ik wel voor die opvlieger en heb ik nog steeds!

Ik hoop zo dat je gelijk heb,maar vertrouw het niet zo

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Opvliegers tijdens een zwangerschap zijn ook heel normaal. Het is normaal om het koud en dan weer warm te krijgen. Ook het gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden hoort erbij...
    Ik kan me goed voorstellen dat je je erg onzeker voelt, maar alles wat jij tot nu toe hebt (gehad) hoort bij een zwangerschap. Er is ook heel wat gaande in jouw lichaam! Probeer positief te blijven!

5. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    dank jullie wel hoor voor deze positieve reacties,
    zal zeggen ben vanmiddag naar bed geweest heb 2 uurtjes geslapen en toen ik wakker werd,had weer een lekkere eetlust,mijn ongesteld heid gevoel,branderig tinteling gevoel in mijn buik is ook veel minder, het enigste wat ik wel iedere keer voel is of er iets naar beneden glijt,denk ook iedere keer dat ik weer bloed verlies of vocht,maar daar heb ik gelukkig vandaag GEEN last van.
    GEEN BLOED vandaag.
    ik heb wel een afspraak voor de 31 in het ziekenhuis,maar zit er over na te denken als er tot maandag morgen nog niets ergs gebuurt dat wil ik eerder gaan,die onzekerheid daar word ik gek van,al is het maar een bloedtest die ze nemen,daar kunnen ze ook heel veel uit lezen.

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Je angst en twijfel zijn zo herkenbaar. Voor mij stond het begin van deze zwangerschap ook heel erg in het teken van angst en onzekerheid. Ik kon dan ook absoluut niet geloven dat het wel eens een keertje wel weer goed zou kunnen gaan na 5 teleurstellingen. Groot was de ontlading dan ook toen we met 6w4d een kloppend hartje zagen.
    Dat gaf nog niet direct geruststelling, want een paar dagen later zat ik al weer op de spoedpoli voor een extra echo omdat ik ervan overtuigd was dat het niet goed zat. (Had wat lichtroze verlies).

Mijn voorgangsters hebben het al geschreven, een drupje helder bloed of oud bloed hoeven zeker geen teken te zijn dat het weer mis gaat. Ook menstruatieachtige klachten in de eerste weken van je zwangerschap (maar ook later in de zwangerschap) zijn kwaaltjes die erbij horen. Ook de sterkte van de kwaaltjes zeggen niks over hoe het met je zwangerschap gaat. Het kan maar zo gebeuren dat je de ene dag totaal geen kwaaltjes hebt en dat ze de volgende dag in alle hevigheid aanwezig zijn.

Ik hoop voor je dat deze zwangerschap een geweldige zwangerschap gaat worden met als prachtig eindresultaat een heel mooi kindje over een kleine 8 maanden. Heel veel sterkte in ieder geval tot je eerste echo. En inderdaad ... bij twijfel gewoon even informeren of je eerder mag komen. Al zal er met deze termijn nog niet zo heel veel te zien zijn, kan er wel worden vastgesteld of datgene wat zichtbaar is klopt met de duur van je zwangerschap.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ooh meid ik kan me je gevoel ook goed voorstellen!
    Ik heb bij mijn tweede dochter met 6, 9 en 12 weken rozig slijm verloren, op dat moment had ik ook al een aantal MK gehad dus ik heb lopen janken als een speenvarken, vk gebeld in paniek.
    Gelukkig was alles goed en is ze inmiddels bijna 4 jaar!
    Ben nu weer zwanger, en helaas ook weer een aantal miskramen rijker, en ben ook erg angstig, maar probeer er ook wat vertrouwen in te hebben.

Veel sterkte en veel succes en hopelijk krijg je een wolk van een baby!

8. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    bedankt,hoor meiden, krijg een goed gevoel door jullie positieve woorden.
    ik voel me ook stuk beter,bijna geen last meer van ongesteldheid gevoel en gellukkig GEEN BLOED sinds vrijdag middag.
    Het enigste ik voel me zo nat,heb iedere keer het gevoel dat er iets naar beneden glijt.

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Als je zwanger bent heb je altijd wel meer dan normaal last van afscheiding, dat zou het natte gevoel kunnen verklaren.

Ik was nog vergeten te vertellen trouwens dat ik ook nog een paar drupjes bloed had weggeveegd in de eerste paar weken van m'n zwangerschap. Gedurende je zwangerschap ben je van onderen wat meer doorbloed en wanneer je wat te stevig afveegt bij toiletbezoek kan het gebeuren dat er een adertje springt. Voorzichtig afvegen dus.

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    rosanna ik heb volgens mij de gehele 9 mnd last gehad van afscheiding, dus dat kan best hoor dat je dat voelt.

11. Trees

Trees Niet meer actief

Rosanna de onzekerheid moet echt vreselijk zijn. Helemaal als het al zo vaak is misgegaan, heb je geen vertrouwen meer in je lijf. Als je je zoveel zorgen blijft maken, vraag dan een bloedonderzoek. Een goede uitslag van het bloedonderzoek helpt je misschien de moeilijke dagen tot aan je eerste echo uit te zingen. Ik ga keihard voor je duimen dat dit kindje blijft zitten en zoals mijn voorgangers al zeiden alle symptomen die je beschrijft passen heel goed bij een zwangerschap. Ik hoop dat je het vertrouwen kan vinden en er wat moed in kan houden!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Rosanna krijg je trouwens een vroege echo?
    Want normaal is het volgens mij wel zo als je miskramen hebt gehad, ze een echo met 7 weken krijgt voor je gemoedsrust, althans hier in Delft wel.

13. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hoi bamjolan, nou ik hem meteen donderdag toen ik wist dat ik zwanger was de gyn opgebelt en ik mag bij hem de 31ste langskomen,dan ben ik 6 weken en 4dagegen, maar ik denk dat ik hem morgen weer op bel,voor een bloed onderzoek en als hij wil een echo.want van dat wachten word ik gek van!

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Meis heel veel sterkte, het moet niet meevallen die onzekerheid zo!
    Maar houd hoop hoor, een paar druppen wil niets zeggen!
    Zeker nu je geen bloed verliest en geen krampen hebt, ziet er heel geod voor je uit!
    Houd moed!

Enne gewoon bellen als dat je goed doet, wie weet kunnen ze wat voor je betekenen!

15. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    ik voel me momenteel goed,heb af een toe nog een lichte ongesteldheid gevoel in mijn buik.
    Het enigste is dat ik nu lichten steken in mijn rug krijg,hoort dit er ook bij,pijn in je rug?

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb zelf ook een lage rugpijn, vervelend gevoel.

Succes meid de 31e, een dag nadat ik mn echo krijg.
    Ik zal voor je duimen!

17. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hallo allemaal, nou het is weer gebuurt hoor,miskraam nr 6 is geweest!

18. efina

efina Actief lid

Jul 13, 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Jeetje rosannanl wat rot voor je! pff je zoe de moed bijna opgeven he! vind het heel erg voor je....

Kom zelf net uit het ziekenhuis zit vreselijk in onzekerheid, denk ook echt dat het niet goe dis, test geeft aan zwanger, inwendige echo alleen een kring wat zou aangeven 4 tot 5 weken zwanger, volgens mijn berekening moet dat een week of 6 -7 zijn, geen hartactie te zien maar wel bloedverlies, afwachten dus grrrrrr wordt er gek van, weet ook niet wat ik kan verwachten of hoe zoiets gaat heb nog nooit een miskraam gehad, gaat zoveel door mn hoofd, binnen hoeveel tijd na bloedverlies verlies je de vrucht...al dat soort dingen pffff we zullen zien....

liefsss

19. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Aww Rosanna.. sterkte meis.. pff.. nr 6 alweer.. oneerlijk is het gewoon :(

20. wendyk

wendyk Lid

Jul 8, 2008
    31
    0
    0
    Drogist
    Ergens in Noord-Holland
    Jeetje Rosanna,

Heel veel sterkte gewenst van mijn kant!

Share This Page