Dag lieve mensen, Ik ben net 6 a 7 weken zwanger. Maar voel me hondsberoerd!! Voel me echt moe moe en nog eens moe. Ben misselijk en 's ochtends is het echt erg. ( overgeven) Maar ik weet nou niet of ik me ziek moet melden. Ik durf het niet omdat k het gevoel heb dat k me aanstel. Ik heb ook sinds kort een andere functie
Hoihoi, Vervelend dat je zo misselijk bent! ik ben de eerste 3 maanden ook heel erg misselijk geweest dus weet hoe vervelend het is. Ik ben 2 weken thuis geweest omdat het gewoon niet meer ging (hielt ook niks meer binnen en was de hele dag door misselijk). De rest van de tijd ben ik doorgekomen door steeds kleine dingen te eten op me werk en dat ging redelijk. Als het niet gaat dan gaat het niet. Naar je eigen lichaam luisteren hoor! En het gaat als het goed is over (bij de meeste) binnenkort! Bij mij is dat ook zo gegaan gelukkig! Succes!
Bij mijn eerste was ik verschrikkelijk moe, ik kon letterlijk mijn hoofd amper overeind houden, zou hem het liefst op tafel leggen. Ik snap achteraf niet dat ik het volgehouden heb en zelfs mijn collega's 3 maanden lang niet door hadden dat ik zwanger was. Gelukkig had ik geen last van misselijkheid. Heel fijn, die eerste 3 maanden... Daarna heb je even 3 relaxte maanden, hou je daar maar aan vast. Doe het rustig aan. Ga even een rondje buiten lopen in je lunchpauze, doe zo min mogelijk aan het huishouden en loop even overal de kantjes van af. Mag nu. Sterkte!
Ik herken dit helemaal! Ik ben nu 7 weken zwanger en voel me al meer dan een week supersupermoe... kan alleen maar liggen en slapen, eten gaat ook erg lastig. Ik heb me al een week ziek gemeld op werk, en voel mij er ook schuldig over. Elke ochtend, ook vandaag, stond ik op en dacht ik mij mezelf: nee, nu ga je werken! Totdat je opstaat en naar de badkamer loopt en merkt dat het gewoon niet gaat. En je moet zeker niet denken dat je aanstelt hoor
Ik heb sinds afgelopen donderdag ook ontzettend last van misselijkheid! Ik ben nu 5-6 weken zwanger... Ik heb gelukkig nog niet hoeven overgeven maar het is steeds op het randje. voel me zooo beroerd elke keer! Ik zie er ook echt tegenop! Ik werk alleen in het weekend (10 uren per dag) dus zie er echt tegenop! Verder ga ik door de week nog naar school (ik heb besloten om de laatste colleges van dit jaar maar niet te volgen...) Dit laatste niet alleen door de misselijkheid maar ook door de ongelovelijke vermoeidheid! Elke nacht slaap ik minimaal 9 uren en dan ben ik overdag om een uur of half 3 echt op...Dan kan ik niet meer en kan ik weer op de bank gaan liggen... Zie dus ook echt op tegen het werken en weet ook niet hoe ik dat allemaal ga doen...Het is ook zwaar werk, hele dagen staan en veel lopen... Liefs Ananas89