Hoi dames mijn nod is de 16 denk ik toch maar ga de 14de al eens testen. we gaan dan met zijn tweetjes uit eten die avond, mooie moment om een positieve test boven te halen hihi. als die al positief zou zijn he. wie nog?
hey mamavanbo Ik zou wel willen maar moet officieel 17 februari ongesteld worden. Kan niet wachten want heb wel een paar zwangerkwaaltjes...menstruatiekramp, hoofdpijn, vaak plassen... Waneer was jou klusdag???Mijn was 5 februari... groetjes...
Mijn nod is ook de 17e. Ik ga niet eerder dan eind februari testen, 1e ronde dus weet nog niet waar ik aan toe ben...
mijn eitje was 1 of 2 februari nod 16 februari hier ook wel kwaaltjes en een heel goed gevoel -pijnlijke borsten (is altijd na ei maar nu erger) -jeuk over mijn hele lichaam -af en toe heel licht ongigevoel -pijnlijke tong (had ik vorige keren ook) -af en toe 's avonds onrustige benen -maagzuur -vlagen misselijk we moeten nog even wachten vrees ik succes meiden
Mijn nod dag is 12 febr maar ik ga proberen te wachten met het testen tot valentijn lijkt me dan wel erg mooi als ik dan nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk!! 33-34-?