na de 3e mk in november vorig jaar mag ik me weer hier melden. na 3 testen en een echo gisteren is het niet meer te ontkennen. we zijn weer zwanger van onze 3e wonder(mijn 3e en zijn 2e) ben wel 6 dagen terug gezet (aangepast in de banner) maar het hartje klopte was echt top.we zijn nu minder bang en geloven er meer in dat dit ons jaar wordt. heb wel een medicijn meegekregen (utrogestan)die ik moet innemen tot de 12e week en over 3 weken moet ik terug. aan een ieder de zwanger is gefeliciteerd en wie aan het proberen is succes jennefer
@anakin thanx. vandaag aan Fabian verteld dat ik weer zwanger ben. zegt hij echt lief had ik al in de gaten je buik en borsten zijn groter geworden. en hij sprak toen heel lief tegen mijn buik. ik ben je grote broer ik hoop dat je blijft zitten en dat ik jou ook in oktober in bad mag doen en aankleden ach zo lief jennefer
spanned, ik denk aan je. na mijn derde miskraam was ik ook zwnager en ben inmiddesl alweer bijna 5 maanden trotse moeder van LUUk Van harte gefelciteerd
dank je wel meiden. probeer er elke dag meer van te genieten en steeds minder ongerust/ bang te zijn jennefer