Zwanger: is het ons dit keer wel gegund of toch niet?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Amalia007, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amalia007

Amalia007 Actief lid

Feb 1, 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(

Ik heb al 2 mk's achter de rug vorig jaar.
    Nu weer zwanger. Maar erg onzeker. Ik weet niet of het dit keer goed zal gaan. Wij hebben nog geen kinderen, dus we gaan voor de eerste. Maar al dus 2x mis gegaan. Waarom zou het dit keer wel goed gaan? Allemaal waarom vragen. Kunnen jullie ze beantwoorden?
    Zijn er meer mensen met meerdere mk's achter elkaar waarbij het wel goed is gegaan?? :( En hoe gingen jullie mee om na een mk en weer zwanger, waren jullie ook zo onzeker? :(

Pff al die onzekerheid, zwanger zijn zal nooit meer hetzelfde zijn (voor mij niet in ieder geval :x:()

Sorry voor al die :( gezichtjes:(

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik ben (gelukkig) geen ervaring met mk's etc.Maar hoop voor jullie dat het deze keer wel goed gaat!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:) ik heb ook gelukkig geen ervaringen met mk..Mijn duimen draaien voor je!;)

4. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ga ook voor je duimen dat het goed gaat deze keer

5. Shaida

Shaida Bekend lid

Dec 23, 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

Begin dit jaar heb ik een miskraam gehad na ongveer 10 weken, ook eerste kindje. Ik ben (nog) niet zwanger, hoop het wel al heel snel weer te zijn.
    Ik kan me heel goed voorstellen, hoe je je voelt. met al die vragen loop ik ook mee rond. Ook al zal ik weer zwanger raken de angst en onzekerheid zit er goed in.

Maar enigste wat ik tegen jou wel zeggen is, geniet ervan!! wees positief, denk positief, 3X scheepsrecht zeggen ze toch.

dikke knuffel!

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier ook ervaringen met MK-en....maar op een of andere manier ben ik nu super positief

7. Amalia007

Amalia007 Actief lid

Feb 1, 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Doet me wel goed hoor als een "derde" zegt dat ik er van moet genieten en dat het wel goed zal gaan. Want hier in huize amalia weet alleen mijn vriend en ik het. En tja nu ik weer zwanger ben, kunnen we alleen maar afwachten. Soms lijkt het net of we afwachen totdat het misgaat, want dat het goed gaat hebben we (ondanks bij allebei keren het hartje zien kloppen) niet meegemaakt.

Ik zie wel als ik op dit forum kijk, dat er al heel wat meiden hetzelfde meegemaakt hebben. Dus afwachten dan maar en hopelijk gaan de 12 weken snel voorbij en kan ik misschien opgelucht adem halen dat het me al wel 12 weken gelukt is. Nog ong. 8 weken te gaan...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van! Elke dag een beetje meer.

Groetjes

9. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik kan je gevoel heel goed snappen Amalia. Zeker ook na 2 keer een hartje gezien te hebben.. Hoe ver was je zwanger?

Ik wens je heel veel kracht om deze onzekere weken door te komen en duim voor je dat 3x scheepsrecht mag zijn!

Share This Page