Hallo dames ik ben al 2 dagen misselijk maar heb op 27e mei pas mijn nod.... Mijn buik rommelt nog al,... wat zou dit kunnen zijn? Ik had een cyclus van 30 dagen... (zie banner) Wie o wie kan mij wat info geven? Bedankt groetjes sarah
Hoi Sarah, Het kan zijn dat je je eisprong voeld. Iedereen reageerd weer anders op de ei sprong. Ik zelf heb nooit mijn eisprong gevoeld maar aan je banner te zien lijk mij dat het je eisprong is. Misschien kunnen de andere meiden je meer vertellen. Sterkte er mee. Groetjesss Jetje
Nee hoor, het is allemaal onderhevig aan hormonen, misschien heb je de ene keer meer dan de andere keer.
ach ja sinds ik gestopt ben met de pil heb ik zo wie zo last van mijn hormonen (zie andere onderwerp! ) Gek he dat je lichaam zo heftig reageert op alles en iedereen! Ik wilde eigenlijk ook rustig ontpillen en dan voor t echie gaan, maar ik ben er nu zoooooooooooooo erg mee bezig! Vooral nu een vriendinnetje van mij een kindje heeft ben ik helmaal om! Zoooooooooo klein en schattig
ik zie het staan! En je hebt wel 2 eitjes nu? tjemig wat loop ik dan te zeuren he? Ben echt een groentje
Ja ik had deze ronde 2 eitjes, ik heb hormonen geslikt. We krijgen ook inseminatie, met het zaad van mijn man, wat ze dan hebben bewerkt. Nou je mag lekker vragen stellen hoor! ook ik ben ooit eens zo begonnen!
Ik ben eigelijk niet misselijk rond mijn ei. Hooguit pijn in mijn onderbuik en ga ik menstrueren. Ik ben wel al 3 dagen misselijk en wat buikpijn en afscheiding. Maar het lijkt me allemaal al zo vroeg. Ik ben in januari gestopt met de pil.
echt iedereen heeft het weer anders! Ik wordt er echt wiebelig van dat je niets geen zekerheid hebt in het begin! Zooooooooooooo spannend! @ natasja : hopen dat het voor jou nu heel erg mooi afloopt! Misschien een domme vraag maar heb je dan meer kans op een meerling? Groetjes