aan je kapsel?? Ik heb eigenlijk al zeker 8 a 10 jaar hetzelfde 'model' lang haar over om bh bandje, en dan een lok/pony, en langs de zijkanten wel bij gesneden, zodat het mooi valt. Maar het ene moment heb ik , dat ik ineens denk: ik knip het helemaal kort, lekker stoer....dan weer ...stukje eraf...ander kleurtje erin... dan weer , nee toch maar niet... ahhh af en toe ben ik een muts haha.. om maar even een voorbeeld te noemen, iedereen kent denk ik wel de zangeres Roxette... Nou, dan denk ik ineens , dat wil ik ook , lekker kort en stoer... maar ben zo'n twijfel geval... heb jij dat ook? of ben je iemand die elk half jaar bv een ander kapsel aanneemt? ben benieuwd
ja ik had heel lang haar ook ver over mijn bh band heen, en altijd saai, staart of nix, opeens ben ik zo naar de kapper gegaan alles eraf, nu op mijn schouder, groeit wel weer aan
Ik heb al weer een paar jaar halflang haar. Net over mijn schouders. Daarvoor had ik kort haar en vroeger had ik haar tot op mijn kont. Ik ben nu weer flauw van dat halflange haar. Het staat mij zo slonzig en ik vind het niet mooi meer staan nu ik 40 ben. Ik ben klein van stuk en ik zie door dat halflange haar er ook nog eens veel jonger uit dan dat ik ben. Bovendien vind ik dat slonzige haar (wat ik met knipjes en al vast moet zetten) niet mooi meer voor mijn werk. Ik zit namelijk voorin kantoor (makelaardij), dus moet er wel enigszins representatief en netjes uit zien. Woensdag komt de kapster, mijn zusje en dan gaat mijn haar eraf. Weer een kort vlot kapsel! Verven doe ik mijn haar al jaaaaaaaaren niet meer trouwens. Het is helemaal au naturel.
Haha nee ik heb ook wel altijd het zelfde maar ik verf wel vaker! Van donker naar licht en weer terug. Maar ik heb nog nooit overwogen om het kort te knippen!! Nooit! Vind dat vreselijk haha
nee hier varieer ik nogal... heb de laatste jaren wel kort stoer kapsel maar varieer toch nog.. nu is de bedoeling weer aan ene kant kort en andere kant langer met lange lok aan de voorkant... ook de kleur varieert van blauw zwart naar weer heel licht. nu is het eigenlijk erg saai bruin... weet nog niet goed wat ik dit keer wil haha
Mijn kapsel varieert van schouderlengte , tot zoals t nu is voorbij mijn beha band haha. kort staat mij gewoon niet, ooit in een opwelling laten doen namelijk. Ineens ben ik t hele lange zat en laat ik t knippen, maar vervolgens laat ik het toch weer groeien. Opvallende kleuren heb ik ooit nooit. nu zit er een suptiele ombre in
Ik heb al zo'n 20 jaar hetzelfde kapsel in hetzelfde model. Soms wil ik iets totaal anders; maar mijn haar is vrijwel het enige waar ik altijd complimenten over krijg en waar zelfs kappers weigeren om er in te zitten met een schaar - dus nou ja, laat maar dannnnn. Het is lang, dik, half krullend en komt tot op/over mijn bil! Straks maak ik de fout van mijn leven ofzo.
Hier ook al eigenlijk heel mijn leven hetzelfde. Varieert een beetje in lengte van net over mijn schouders tot rond mijn beha-bandje. Maar voor de rest laat ik het zo. Nooit van mijn leven dat ik het kort knip. Sta ik gewoon niet mee. Als ik nu zie hoe lang het al duurt om het van op mijn schouders naar mijn beha-bandje te doen groeien ... no way dat ik er dan "echt" de schaar in zet. Want dan ben ik zo 3 jaar verder voor ik terug lang haar heb. Aan kleuren begin ik niet voor ik grijs ben.
Ik geloof dat ik zo'n beetje elk denkbaar kapsel al heb gehad in verschillende kleuren Momenteel aardig braaf: asblond haar tot iets over mn schouders nu
Ja hier ook al jaren t zelfde haha halflang net op over schouder in laagjes met lok.. Ik heb heel dun haar vorig jaar permanent laten zetten vond ik ook niks.. ik kleur wel niet uitbundig vind die knal kleuren echt niks maar ben zelf donkerblond dus van t winter ga ik naar chocolade bruin en zomers middenblond. heb het ook meestal los en niet vast (krijg dan hoofdpijn) lekker saai dus laats overwogen om pony recht af te knippen maar volgens (thuis)kapster word dit heel hard en kreeg ik dan een hoekig gezicht...
Ik had ook lange saaie krullen tot over mijn schouder, verleden week heb ik het finaal af laten knippen, achter is nu iets opgeschoren. Beetje jaren 30 stijl. Krijg hele leuke reacties, dus ik houd het maar zo
Ik ben niet echt gezegend met een volle bos, dus lang haar gaat bij mij echt niet. geen gezicht! ik heb al jaren een korte bob en verven doe ik nooit. Ik vind het prima zo.
Nee helemaal niet gewoon Van heel lang maar kort dan weer lang en er weer af .blond bruin alles komt langs haha
Nee absoluut niet.. als het aan mij ligt heb ik elk halfjaar een totaal andere look. Maar mijn man wil graag lang hoor dus de schaar erin heb ik maar 1 keer gedaan in ons samen zijn en hij kreeg bijna een hartaanval haha. En mijn haarkleur heb ik ook 1 keer bruin geverfd ipv het gebruikelijke rood.. en ook dat beviel meneer niet haha. Dus ja.. Vooral mijn man houdt er aan vast en daarom laat ik het zo. Al kan ik het niet laten om toch dingen aan te passen zoals een andere pony of meer lagen of schuin ofzo.. dat mag nog niet haha
Hihi leuk om te lezen allemaal! Ja is een hele zet om van lang naar kort te gaan...Den toch maar dat ik me lange lokken hou, haha. Maar wel een vlotte pony/lok erbij, anders vind ik t niet mooi. Toch een beetje vlot. je kan volgens mij wel bij een kapper met je pasfoto en daarop een kapsel laten verschijnen. .. Zokun je zien of het je 'staat'.
Ja ik heb ook al jareeeeen hetzelfde... Ik twijfel echt al heel lang om mijn haren caramel kleurig te verven maar iedereen zegt dat het zonde van mijn haar is dus ik durf niet...
Het model is bij mij vaak hetzelfde. Vorig jaar heb ik ze in een bevlieging een bobline laten knippen maar dat stond me echt niet! Ik heb een rare slag in mijn haar en het pluist heel erg dus kort haar staat me niet
al vanaf m'n pubertijd een paardenstaart . Het enige wat tegenwoordig af en toe veranderd is de kleur. Van een voorzichtige spoeling, naar verven tegenwoordig. Ook heb ik weleens een permanent gehad. Leuk, maar zelfs dan val ik het liefst terug op m'n paardenstaart... Lengte varieert iets- maar het minimum was ook altijd weer... die paardenstaart... Ik vind haren in m'n gezicht niet fijn, het irriteert op mijn huid. Ooit is het noodgedwongen kort geweest, maar dat is ook niet mijn kapsel. Dus ik denk dat ik op mijn 65 nog een paardenstaart heb....
Ik heb eigenlijk mijn hele leven al lang blond haar met slag erin. Het enige verschil dat ik vroeger natuurlijk blond was, maar inmiddels is het geverfd. Denk er nu wel aan om langzaam terug te gaan naar mijn natuurlijke kleur, dat zal nu donkerblond zijn. Mijn haar is niet mooier geworden van al het blonderen namelijk.
Oh moontje, ik heb ook krullen maar dan tot op mijn schouders en wil zo graag iets anders, heb je een foto van je nieuwe kapsel???? En zo ja wil je die plaatsen?