wil net mijn dagje uit boeken en naar de apenheul gaan kids zijn 2.5 en 2 maanden dus alleen 2 volwassen moet ik kopen kan dat dus niet alleen voor de kinderen krijg je korting van 10 euro dat vind ik echt belachelijk gewoon:S:S
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/284794-c-1000-dagje-actie-waardeloos.html dan ben je niet de enige
er staat vouchers zijn alleen inwisselbaar op volwassen en kinder kaartjes zolang de vooraad strekt ...
Dan ben je gewoon te laat met boeken.. Wij hebben zowel op de Apenheul, Burgers Zoo en bij Drievliet 15 euro korting op alle kaartjes gekregen.. Is wel al een aantal weken terug dat we ze gekocht hebben.
Wanneer wil je dan naar de apenheul? Want voor heel augustus kun 2 vouchers per kaartje invoeren en in september 3 vouchers per kaarje? Of doe ik iets verkeerd? Voor Emmen en Plosa Coevorden maar 1 per kaartje.
Ik zie het nu idd ook. Vaag. Als je een week later zou gaan dan kan 2 vouchers per kind inleveren en 1 voucher per volw. In september kun je 3 vouchers pere volwassene en 2 vouchers voor kinderen invoeren. Als je dan ook zou kunnen gaan, dan deed ik dat...scheelt nogal in de prijs dan Maar erg raar idd.
Ik kan me zo voorstellen dat ze op zo korte termijn 'vol' zitten. Meestal houden parken e.d. een soort maximum aan van kaartjes die ze via kortingacties willen verkopen per dag, en dat maximum is voor a.s. zondag gewoon al bereikt. Andere dag kiezen dus, of een andere bestemming die nog niet vol zit (óf naar Nick & Simon.... )
Eeeum ik heb die kaartjes niet hoor dus misschien zeg ik iets heel raars maar.....kinderen zijn toch zowieso gratis en hebben toch geen kaartje nodig? Ik kreeg bij de apenheul 50% korting maar die is persoonsgebonden ik heb mn moeder een eindje verder opgezet en 2 kaartjes gekocht voor mijn moeder en mij met het pasje van mijn man en mij....en de kinderen hebben helemaal geen kaartje nodig onder de 3. En je moet toch je voucher aan de kassa om laten zetten in een kaartje... Of is het park alleen voor c1000 klanten open op die dagen....lijkt me niet maar ik zeg...ik ken de actie verder niet....
Even op de site gekeken, Maar er staat bij kinderen op het info balkje dat het voor kinderen geldt van 3 tot 9 jaar dus daar vul je niets in want ze zijn nog geen 3 en bij volwassenen 2 kaartjes..... dus volgens mij klopt het wat ik schreef...toch???
het klopt idd niet als je 2 pers opgeeft en de 3de code in wil vullen dan krijg je u kan maar 1 ticket p.p inleveren, terwijl erop de kalender de kleur oranje aangeven word en je max. 4 vouchers kan inleveren. zou hierover gaan bellen als ik jou was en laten ze die kalender dan maar beter up to date maken.