Daarbij vind ik een wokrestaurant nou ook niet een bepaalde gelegenheid waar het not-done is om kinderen mee te nemen, je ziet daar altijd best wel wat kinderen. En je wilt als ouder toch ook niet altijd aan een pannenkoekenrestaurant of mcdonalds gebonden zijn?
wij gaan altijd uit eten in griekenland elke avond en Amy-lynn gaat gewoon mee maar daar worden de kinderen ook absoluut niet weggekeken in een restaurant en inderdaad iedereen neemt zijn kids mee heb zelf ook griekse familie dus weet er alles van wij gaan trouwens altijd naar vaste land toe Parga hier op de foto met de eigenaar en eigenaresse van ons favoriete restaurant
Nee, haha, mijn kids houden niet eens van pannekoeken . En Mc Donalds zou ik geen restaurant noemen. Wij zijn afgelopen zaterdag nog in een wokrestaurant geweest met mijn ouders. Vol met kinderen, en zo druk dat je jengelende kinderen van een andere tafel al niet eens goed kon horen. Maar wel heel gezellig en lekker eten. Kijk, als je nou naar een restaurant gaat om culinair te dineren, kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt in kindergejengel. Overigens ook niet in van die grote luidruchtige volwassen gezelschappen met dronken lawaaimakers, al mogen die wel altijd komen, lijkt het. Maar in normale eetcafés en dergelijke wens ik iedereen veel eetplezier, van iedere leeftijd
De wok kan toch prima!! Dat is al beetje 'rommelig' omdat iedereen heen en weer loopt etc. Ik vind kinderen bij de wok niet storend, absoluut niet!
maar rekening houden met betekend niet altijd maar automatisch niet uit eten gaan. Amy-lynn was nog geen jaar en huilde huilde dikke tranen toen heb ik haar opgepakt en ben even met haar buiten gaan lopen even kalmeren dan hou je ook rekening met een ander en tja toen Amy-lynn net 5 maanden was sliep ze ook in de buggy in spanje tijdens het eten maar kleine kindjes worden groter en krijgen meer praatjes
mee eens dat vind ik ook niet storend maar ik ga ook nooit romantisch wokken iedereen loopt lekekr door mekaar net als een pizzaria vind ik echt leuk voor kids maar een restaurant waar ze geen eens patat met mayo serveren (Het Paleis Alkmaar) wat moet je daar nou met kleine kids
Ik zat dinsdag iets te eten in een simpele broodjeszaak, gewoon tussen de middag. Samen met mijn moeder, dochter en zoontje. Mijn zoontje was wat enthousiast dus liep hard te ´ta-ta-ta-en' en wat op het blad van de kinderstoel te slaan terwijl we op ons eten zaten te wachten. Kreeg ik toch een vuile blik van een stelletje daar, heb ze een een flinke glimlach teruggeven. Doe ff normaal. Als je romantisch wil dineren doe je dat maar ergens anders.
Ik ken het Paleis in Alkmaar niet, maar de rest van je laatste zin snap ik totaal niet. Ik zou 'm eerder omdraaien: wat moet je nou met kleine kids (en dan bedoel ik peuters) in een restaurant waar ze alleen patat met mayo serveren? Ik heb liever dat er een lekker bordje groente en/of pasta wordt klaargemaakt, dan die zogenaamde kindermenu's die bestaan uit iets gefrituurds met appelmoes. Als ik een romantisch diner voor twee heb, kan ik me echt niet storen aan zich normaal gedragende kinderen. Beetje rondlopen, een keer jengelen, dat hoort daarbij. Gillend rondrennen hoeft van mij ook niet in een pannenkoekenrestaurant, dat doen ze maar in de speeltuin! Ik vind dat je mag verwachten dat ouders daar wel tegen optreden, ongeacht het type restaurant waar je bent. Ik bedoel het niet aanvallend hoor, maar het valt me wel op dat er zo verschillend gedacht wordt over de aanwezigheid van kinderen in een restaurant. Ik heb het zelf echt pas één keer meegemaakt dat ik vond dat het te ver ging (eerdere post: kind dat meerdere keren overgaf op het terras), voor de rest stoor ik mij niet aan de aanwezigheid van kinderen.
Ikzelf heb een bloedhekel om in het gejank van andermans kind te zitten!! En dan heb ik het niet over 5 minuutjes jengelen, maar over een kind dat rustig een half uur huilt (baby, dreumes, peuter). Ik zal er dan ook alles aan doen dat anderen niet in het gejank van mijn kind zitten!! En als dat betekend dat ik Kyra naar de oppas moet brengen, zodat wij uit eten kunnen, dan is dat maar zo!! Dus ja, ik hou zeker rekening met mensen in een reastaurant!
Zo, wat een uitroeptekens. Wij zijn ook wel eens eerder weggegaan omdat de jongste er geen zin meer in had. Dat was met een lunch trouwens. Ik zit dan toch niet lekker en voel me constant bezwaard. En dan was hij nog niet eens aan het krijsen, maar gewoon heel erg aan het jengelen/zeuren.
Ik hou er ook wel rekening mee. Laatst nog een keer, mijn jochie was in een erg dwarse bui, en nadat zijn eten op was begon hij echt te brullen. Niet iets dat hij normaal vaak doet, maar nu op zo'n fijn moment. Toen hebben we besloten om het nagerecht maar over te slaan. Zelf zit ik dan ook niet meer lekker, kan net zo goed naar huis dan.. Verder kies ik de restaurants er wel op uit. We nemen een smartphone mee met filmpjes/spelletjes voor het geval dat. En nog liever ga ik naar een restaurant waar een speelruimte is, of ergens buiten bij een terras met speelveldje.. Ik kan me soms wel ergeren, vooral als de ouders er dan helemaal niks aan doen. Kinderen die de bediening voor de voeten lopen, bij andere tafels gaan staan praten en schreeuwend de zaal door rennen. Maar dan is het meer de ergernis tegenover de ouders
Wij nemen onze kleine man overal mee naar toe hoor. Ook naar een restaurant. En is tie even humeurig, ja pech dan.. kan ik ook niet helpen. Laat daar me kind echt niet voor thuis. Dan kijken ze maar. En hij is 9 vd 10 keer erg lief dusja..maar ja je hebt wel is van die momenten haha. Maar nee hoor, gewoon lekker samen.
het ligt er een beetje aan wat voor restaurant! maar waar ik een hekel aan heb is als andermans kinderen door de tent gaan rennen en doen! laatst ook kwam er een kind van een jaar of 4 kijken hoe wij aan het eten waren hij kwam bij mijn man en mij aan de tafel staan kijken... heb hem heel aardig gevraagd of hij weer naar zijn papa en mama wilde gaan..... maar echt dat soort dingen vind ik nog erger dan een huilend kind wat even een paar minuutjes huilt.. of dat die kinderen tikkertje gaan doen.. heb ik ook wel eens gezien.. echt om te janken vind ik dat
Ik houd er wel rekening mee, maar het ligt er ook aan wat voor soort restaurant het is. Bij een pannenkoekenboerderij of zo'n vreetschuur zit het vaak toch al vol met kinderen en dan voel ik me niet zo bezwaard als ze een jankbui hebben of weet ik wat. Als ik naar een duurder restaurant ga en ik ga alleen met mijn man eten, dan kies ik wel iets, waarvan ik bijna zeker weet dat daar geen mensen met kleine kinderen komen, want ik zit dan echt niet op gejengel te wachten. Dan nog, ik houd ze altijd wel in de gaten. Ik zie soms van die dingen als kinderen die constant als een gek rondrennen, waardoor de bediening met allerlei hete soep etc. zowat omver valt, kinderen die gewoon bestek wat in een kastje klaar stond er uit haalden, in hun mond stopten, weer terug deden of gewoon ergens in een hoekje van het restaurant mikten (vader en moeder keken niet op of om). Tja, daar zit ik dan vol verbazing naar te kijken.
Okeey thanx voor de reacties op mijn verhaaltje. Nu is Yara best een makkelijke baby, op de crematie van mn schoonmoeder gaf ze ook geen kik maja ook zei heeft wel is een dagje dat ze niet zo lekker in dr vel zit... Maar ik houd er zowiezo rekening mee dat ik ff weg kan lopen met dr als ze het op een krijsen zou zetten! Vind ik zelf ook bloed irritant namelijk
Een wokrestaurant vind ik niet echt een 'chique' restaurant, dus ja hoor, gewoon doen. In een wok is het vaak toch al rumoerig doordat iedereen steeds opstaat enzo, juist leuk met je kleine
miepie, buiten het feit dat ik zelf niet graag in een megapoepsjiek restaurant (waarbij ik dus aan sterrenrestaurants denk) eet, zie ik niet in waarom ik met een kind automatisch vast zit aan een pannenkoekenrestaurant of een vreetschuur. Wij hebben hier een aantal sjieke restaurants en kom daar ook met ons meisje. Zij kan zich zeker gedragen, ze kletst wel veel, maar dat doe ik ook Dat sommige restaurants dat liever niet hebben is hun probleem, hadden ze maar geen restaurant moeten beginnen... tja zo simpel zie ik het. Het is gewoon een openbare gelegenheid.