Let's agree to disagree... Edit: alhoewel je mij nergens hoort beweren dat je alleen naar een vreetschuur "mag" met je kinderen hoor. Zoals gezegd, voor mij is dé aanwijzing of ze een kinderstoel hebben of niet. Zo niet, dan ga ik er niet met mijn kinderen heen.
ik probeer je ook niet te overtuigen hoor, zeker niet, maar ik legde uit hoe ik het zie. Die vreetschuur komt niet van jou, maar het was meer om te verduidelijken.
Ik vind het grappig dat mensen denken dat een restaurant een openbare gelegenheid is, dat is namelijk niet zo . Ze mogen mensen weigeren als ze dat willen en dus bv ook kinderen tot een bepaalde leeftijd. Als ik naar een luxe restaurant ga, verwacht ik geen huilende baby's en rennende klierende kinderen, maar ik heb dat ook nog nooit meegemaakt. In een wokrestaurant (maar daar ben ik nog nooit geweest) of een eetcafé vind ik het veel normaler om met het hele gezin te gaan. Ik vind dat ouders hun kinderen zodanig moeten opvoeden dat ze zich ook op dat soort plekken fatsoenlijk gedragen, maar daar vind ik het minder storend als dat niet zo is. Met opvoeden bedoel ik dan dus niet een klein babytje dat huilt, want die kunnen er zelf niets aan doen.