Ik ga voor Vince. Ik vind Jens te Nederlands... kan het niet goed uitleggen maar vind het geen mooie naam.
Ik blijf echt voor Jens gaan! Maar het moet bij jullie natuurlijk goed voelen. Ik vind het echt een supernaam. Vince is niet mijn smaak. (als je ze samen uitspreekt vind ik het wel grappig klinken, krijg je toevallig geen jongens-tweeling , of ooit voor een babybroertje ; past goed samen!)
ik vind het allebei erg leuke namen,dus je kan niet veel fout doen! heb wel op vince gestemd,omdat deze zelf ook op ons lijstje staat. vind het een stoere,krachtige naam! succes met beslissen,het blijft idd.erg moeilijk!
Jensen of anders Vince! Off topic: Dat vind ik altijd zo typisch.....Als het geen Engelse naam is dan is het automatisch Nederlands. Jens is volgens mij hardstikke Deens of van hebreeuwse afkomst! Als je Nederlands wilt dan moet je op Jan stemmen.
Klopt is volgens mij ook iets van Deens...maar Jensen vind ik ook niks...moet ik aan die Jensen! denken van de tv brrrr
100% Vince!!! Echt een top naam!!! Jens vind ik niks, niet mijn smaak, beetje gewoontjes naast Vince! (maat dat is natuurlijk een smaken ding)
Mijn duocollegaatje (ben juf) heeft vorige week ook een jongetje gekregen, Vince... Maar ik vind Jens toch mooier!
Allebei wel leuk. Ik vind Vince iets stoerder en Jens doet me iets meer denken aan een blond jongetje op klompen. Maar dat bedoel ik positief hoor!