Hier ook de trip Trapp dan zit de oudste toch het beste anders te laag en ze vindt het niet fijn op haar knieën
Hier nog op de triptrap (gewoon los zonder beugels) eettafel is erg hoog voor haar. Op een gewone stoek zit ze te laag. Als we ergens gaan eten zit ze wel altijd op een gewone stoel, alhoewel ze zelf kinderstoelen toch wel erg leuk vindt. Ze loopt er steeds naar toe en als ik dan zeg dat dat niet meer nodig is zegt ze: voor kleine kindjes hè mama?
Sommige schoolgaande kinderen zitten nog steeds op de kinderstoel. Vinden klasgenootjes/vriendjes die mee eten dat niet raar? En hoe doen jullie dat in een restaurant?
wij hebben voor de oudste een Ikea stoeltje, zon hoge houten, met brood eten zit ze wel vaak op een gewone. De jongste in de kinderstoel, soms met koffiedrinken ff op een gewone.
Met 2 jaar omdat de jongste de kinderstoel nodig had. De jongste zit nu op een gewone stoel met zitverhoger.die wilde niet meer in de kinderstoel en ik was de kinderstoel ook wel flink zat dus nu gewoon 5 eetkamer stoelen aan tafel
De oudste van 4 zit op een gewone stoel en de jongste van 2 zit op de trip trap. Wel zonder beugel, die wil ze absoluut niet meer... Af en toe valt ze er dus af omdat ze te eigenwijs is om netjes te blijven zitten Maar ze knoeien beiden niet veel. Iedereen moet aanschuiven en met z'n mond boven z'n bord eten. Gaat prima hoor
Hier 6.5 en 3 maar zitten beide nog op hun tripp trapp en dat wil ik eigenlijk zo lang mogelijk volhouden
Vind niet dat de tripp trapp echt een typische kinderstoel is. Nee hier nog nooit een opmerking over geweest. In restaurants etc zitten ze wel op gewone stoelen
Mijn oudste kreeg een grotere stoel toen de jongste een half jaar was, dus zal rond 3 jaar zijn geweest. Maar dit was geen eetkamerstoel (die zijn bij ons van stof en best laag aan tafel) maar zo'n hoge stoel van Ikea. De jongste zit nu met 3 jaar nog prima op haar triptrap, maar krijgt waarschijnlijk straks als de derde in de triptrap gaat ook zo'n hoge stoel. Ik vind ze ideaal! Makkelijk schoon te maken, lekker hoog aan tafel (net zo hoog als de triptrap nu staat) en wat smaller dan de triptrap, dus iets handzamer!