24 toen ik zwanger raakte en ook 24 als de kleine geboren wordt. (December uitgerekend Januari word ik 25) Ik was 20 toen we gingen proberen zwanger te worden.
Ik was nog net 25 toen we gingen proberen en ik raakte september 2008 zwanger van mijn zoon en toen was ik 27 en ik was net 28 toen hij geboren werd. De 3 zwangerschappen voor Bas zijn al heel vroeg misgegaan. xxx Joyce
ij mn eerste was ik 18 dat ik zwanger was en 19 toen ze geboren werd Bij mn 2de was ik 28 dat ik zwanger was en 29 dat hij geboren werd... en nu zijn we aan het klussen want ik zou zo graag nog een 3de kindje willen
Bij mijn eerste was ik 26 toen ik zwanger werd en met 27 jaar bevallen. En ik ben nu bezig voor een tweede, dus ik gok dat ik 31 ben als ik (hopelijk) weer zwanger ben. Pffff, oude taart ben ik ook.
Ik ben ook 24 en als het geboren zou worden dus 25. Ik hoop dat het deze maand raak zal zijn! Zijn erg benieuwd!
Toen ik 17 was raakte ik zwanger ( niet bewust ) van onze zoon en ik was net 18 bij de geboorte. Mijn man was destijds 23. Bij onze tweede was ik 24 jaar ( we hadden even 6 jaar nodig om over de schok heen te komen..whahahaha En nu....gaan we nog weer voor een derde!!!