ik ben net 23, was 22 toen ik stopte met de pil en toen ik zwanger werd. dat ging helaas mis en ben inmiddels 23. hoop een kindje te krijgen voor ik 24 ben, of dat ik dan in ieder geval zwanger ben.
toen ik stopte met de pil was ik 20 nu 21 en ben alweer 25 weekjes zwanger ik wilde altijd al vroeg moeder worden we zijn dan ook afgelopen juni getrouwd. mijn man wilde eerst nog wachten maar toen hij hoorde dat ik vroeg moeder wilde worden twijfelde hij geen moment. liefs
Ik was 21 toen ik stopte met de pil, uiteindelijk bevallen toen ik 23 was (nog maar net 3 maandje geleden) We gaan nu direct weer voor een tweede!
zwanger van de eerste toen ik 21 was, bevallen toen ik net 22 was. Nu met de tweede 23 toen ik zwanger werd en ook 23 als ik beval
Zal ik ff het gemiddelde omhoog halen dan 39 toen ik zwanger werd, maar helaas mocht het niet blijven ...
ik werd zwanger op mijn 23e en beviel op mijn 24e. Op mijn 24e weer zwanger geraakt van mijn 2e en bevallen op mijn 25e. Nu ben ik 28 en zijn we bezig voor de derde.
Nog net 21 toen ik zwanger werd, paar weken later 22. Helaas een miskraam. Ben nu nog steeds 22 en ga het niet meer redden om op mn 22ste moeder te worden.
19 toen ik zwanger raakte, net 20 toen ik beviel. Mijn zoontje is 22 dagen na mij jarig. 19 is vrij jong, maar mijn vriend & ik zijn nu bijna 8 jaar samen en wonen al bijna 3 jaar samen. Nu net 21 en bezig voor de 2e.
ik was 33 toen ik voor de eerste keer zwanger was,maar dat is helaas uitgelopen op een miskraam. en in mei 2009 was ik nog 33 weer zwanger en ben 31 januari 2010 bevallen van een meisje