als je een beetje goed leest, is het geen groot gezin, want ze heeft een aantal miskramen gehad. misschien een beetje pijnlijk...
Ik was 27 toen ik zwanger raakte van onze zoon, ben nu 29 en hoop voor mijn 30e zwanger te worden van de 2e.
ik was 25 toen ik zwanger raakte, en ook nog 25 toen ik beviel. Bij de komst van Ties zijn brusje hoop ik 27 te zijn
Met 30 begonnen en op mijn 31e zwanger. Ik was al eeder op mijn 30e zwanger, maar dat werd een missed abortion.
Ik was 20 toen ik zwanger raakte van de eerste, 21 toen moest bevallen. Onze mooie dochter is vorige maand alweer 3 geworden. Nu ben ik 24 en er pas achter dat ik zwanger ben van nummer 2, ik zal 25 zijn als ik moet bevallen.
bij de eerste 22 zwanger/ 23 bevallen bij de tweede 24 zwanger/ 25 bevallen bij de derde 27 zwanger/ 27 bevallen bij de vierde 28 zwanger/ 29 bevallen nu 30.. en ben met pensioen..
Ik was 20 toen ik zwanger raakte en net 3 weken 21 toen ik beviel,nu zijn we sinds mijn 22 alweer bezig voor een brusje (ben nu 24
ik was 21 toen ik zwanger raakte van de eerste en net een maandje 22 toen ik beviel van mijn dochter.
Ik ben 20. 1 x zwanger geweest, helaas bij 5 weken een miskraam. Wij zijn nu ook bezig. Spannend allemaal.
Ik was net een maandje 24 toen ik stopte met de pil in september. Het jaar erna raakte ik in juni zwanger (en was toen nog steeds 24) Ik ben nu 25 en mijn dochtertje is 4mnd geleden geboren.
Heeii ik was 17 toen wij bewust zwanger werden van onze zoon en ben bevallen toen ik 18 was, ik wordt ik feb. 20 jaar! En we zijn hard bezig voor een 2e!!! Waarschijnlijk is het al raak, maar ik wacht nog eventjes met testen omdat vorige keer ook steeds negatieve testen had en een maand later ( terwijl we geen sex meer hadde gehad ) was het een positieve test, dus ik wacht nog mooi even tot het einde van de maand!
Bij de eerste was ik 24 toen ik zwanger raakte (bewust) en was een paar dagen 25 toen ik bevallen ben. Nu ben ik 26 en weer zwanger, als ik bevallen ben van deze meid ben ik 26 1/2.