was 19 toen ik voor de eerste keer zwanger was, 2e keer 20 jaar 3e en 4e keer 21 jaar. alle vier de keren helaas een miskraam gekregen..
weet even niet meer of ik hier gereageerd had. maar was 26 toen ik zwanger raakte net 27 toen ik beviel. We hopen snel zwanger te zijn van ons tweede kindje ben nu 28
Hey Ladies, ik ben net 30 en sinds 5 maanden bezig voor een eerste kindje! Ik vind het ontzettend spannend, maar soms ook lastig. Je hebt hier helemaal niets over te zeggen... terwijl soms een beetje controle wel fijn is. Hoe vind de rest dit?? Groet Lieve
Ik was 28 bij de eerste, achteraf had ik het best wat eerder gewild. Ben nu 29 en hopelijk ben ik snel zwanger van de tweede.
Hai allemaal, Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 17 jaar jong. Niet gepland, meer dan welkom. Na 23 zwangerschap ben ik bevallen, omdat ons zoontje niet-levensvatbaar was. Hij had een chromosoomafwijking, trisomie 9. De tweede keer was ik 19 jaar en 20 toen ik beviel van onze kerngezonde dochter. Inmiddels zouden we heel graag een tweede kindje willen.. Ben wel heel benieuwd en eerlijk gezegd ook een beetje bang! Na zo'n ervaring (eerste zwangerschap) sta je toch wel met beide beentjes op de grond.. Liefs, MamavanK
Ik ben nu 22 en mijn vriend is 24, dat zijn we ook nog als onze kleine er klaar voor is geboren te worden
Ik was 17/bijna 18 toen wij bewust zwanger raakte van ons knappe kereltje Ben nu 19/bijna 20 en zijn nu bezig voor een Brusje
ik was 20 toen ik voor het eerst (per ongeluk!) zwanger raakte, en nu met 29 is het een bewuste keuze.
ik heb nog 1 kans om voor mn 24e mama te worden. en anders ben ik dus hopelijk/waarschijnlijk op mn 24e voor het eerst mama.
Van de eerste was ik 16 en zwanger, niet gepland, maar ohh zo welkom! Nu ben ik 25 en zwanger van een broertje of zusje voor mijn grote vent! Liefs, Savannah