Ik hoef niet te weten wat jullie verdienen maar ben wel benieuwd wat jullie vinden van een salaris van 2250 per maand bij een fulltime dienstverband. Daarbij 25 vakantiedagen en 8 % vakantiegeld. Voor een vrouw van ongeveer 50 jaar en werkzaam in de horeca Bedankt!
Check even de horeca-cao! Dan zie je wat ze minimaal zou verdienen. Maar het klinkt vrij redelijk hoor.
Ik zou ook de cao even nakijken. Mijn vriend verdiende in de horeca (sommelier) 2200 bruto, op zijn 30ste.
Het is bruto en daar hou je ongeveer 1700 netto aan over. Heb al even gekeken naar horeca cao: dit is het begin van schaal 7. Was gewoon nieuwsgierig naar de meningen.
In de horeca krijg je vanaf je 22e vakvolwassen salaris en daarna ieder jaar 2% verhoging (met een plafond)
Oef, misschien ben ik verwend, maar ik vind de horeca veeeeel te pittig De hele dag op mijn benen staan is niets voor mij (vind ik zelf). Ik heb het ook nooit lang vol weten te houden (altijd maar enkele maanden). Voor het dubbele zou ik het misschien wel overwegen en dan liever nog niet. En serieus, fulltime horeca? Fulltime mijn ultieme nachtmerrie ! Een baan is een baan en daar mag je trots op zijn, maar de gedachte aan 'werken in de horeca' maakt nu al dat mijn benen loodzwaar en verzuurd aan voelen. Sterkte
In haar geval gaat het om 28 uur wat dus neerkomt op 1575,- bruto per maand. Reiskosten worden niet vergoed
Brrr, als ik er nu nog aan terug denk... Ik ben niet vies van hard werken be-hal-ve in de bediening of in de keuken
Vind het een heel normaal tot goed loon. Zou zeker niet klagen als malief dat zou verdienen per maand
Haha, dat is juist mijn passie Ik heb een echt horecamens. Werk nu bijna 11 jaar in hetzelfde bedrijf en zou niet anders meer willen Maar even OT; prima salaris dacht ik zo. Is meer dan wat ik verdien met 28uur, maar ben dan wel een stuk jonger.
Deelt ze dan wel mee in de fooienpot? Zit er nog een onregelmatigheidstoeslag bij? Dat kan ook een leuke aanvulling zijn. Verder vind ik het geen slecht salaris.