weekend weg met vrienden en 2 kinderen waarheen?

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik had dit topoic eerder geplaatst en hoop dat de meiden die hadden gereagerd weer even hun tip willen plaatsten. Voor de meiden die het nog niet gelezen hadden het volgende.
    We willen zeer waarschijnlijk met 2 vrienden en hun dochter een weekendje weg. Nu hebben we gekeken bij Lnadal en Cp de meest bekende parken voor ons. Maar vooral bij landal staan er in de kinderbungalows vaak een stapelbed, daar zijn onze meiden te jong voor (Emma nu 15 maand, dochtertje van vrienden is nu 13 maanden oud). mijn vraag toen was of er genoeg ruimte zou zijn voor kinderbedjes op die kamer? en als je geen kinderbungalow neemt het veilig genoeg was de huisjes. De meeste huisjes waren wat ik keen niet gelijkvloers namelijk. En we wilden ook graag een huisje met een verdieping.

Het budget is niet heel groot, dus geen dure parken aub.

- wie is er in landal geweest in een kinderbungalow. en beviel dat? genoeg ruimte voor 2 kindjes (bij een 6 persoons kinderbungalow?)
    -wie is er met kinderen in een gewone bungalow geweest? (is dat veilig genoeg?)
    - wie weet er een andere tip anders van een leuk park.
    het park moet wel in Drenthe, overijssel, gelderland of groningen liggen.

2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Hallo,

Wij zijn afgelopen zomer naar Landal De Lommerbergen (Limburg) geweest. (Ik lees alleen dat je liever in het noorden van het land op vakantie gaat.)
    Ons dochtertje was toen ook 15 maanden.
    We hebben in een 6 persoons huisje met 4 slaapkamers gezeten (dit kan je kiezen bij voorkeur) Het kinderbedje paste prima in het kamertje. Alles was gelijkvloers. Qua veiligheid was er niet veel, er zaten volgens mij geen kindvriendelijke stopcontacten in het huisje. De open haard vond ik ook wat minder, maar goed, de kindjes zijn waarschijnlijk toch maar een paar uurtjes per dag bezig in het huisje en met 4 volwassenen is er genoeg toezicht. Verder waren de voorzieningen in het huisje prima, ik miste alleen kinderbestek.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Landal, kinderbungalows zijn de kinderkamers klein. Zouden geen 2 bedjes naast het stapelbed passen.

Huisjes met verdieping zijn meestal niet gelijkvloers. Zonder verdieping vaak wel.
    Daar zijn de kamers ook ruimer dan in de kinderbungalow.

Voor de rest heb ik geen ervaringen met bungalowparken.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke bedankt dan gaan we toch kijken naar een gewone bungalow dus. als de kamers klein zijn in een kinderbungalow.

En superhandig dat er 4 slaapkamers kunnen, ga ik ook even kijken, kunnen de kinderen apart.

Share This Page