Houd jij binnenshuis je schoenen aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben ook nooit onze schoenen aan in huis.

2. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Mijn vriend is Zweeds en daar doet iedereen, ook visite, de schoenen binnenshuis uit. Dus dat doen wij hier (en bij anderen) ook.

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schoenen aan anders slijten de sokken te hard op de vloer:)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Schoenen gaan hier bij de voordeur uit.

Maar mijn bezoek hoeft het niet te doen.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee schoenen worden hier ook uit gedaan
    ze mogen niet met schoenen binnen komen
    hebben ze er problemen mee dan kunnen ze bij de voordeur blijven
    heel makkelijk haha

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook schoenen uit als we binnenkomen. En dan loop ik op sokken en mijn man en zoon op hun blote voeten, want die trekken meteen alles uit.

7. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Wij trekken ze gelijk uit, voor mijn gevoel is dat tog wat schoner.

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik doe mijn schoenen uit en mijn pantoffels aan. De kids moeten hun schoenen uit doen en die lopen vaak op blote voeten. Nu manlief nog zo ver krijgen, dat hij zijn schoenen uit moet doen, zeker boven.

9. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Uit, maar komt omdat ik een hekel aan schoenen heb. Loop het liefst de hele dagen op blote voeten of m'n birkies. Heb wel 30 paar schoenen, haha. Alleen voor buiten. Zodra ze uit kunnen houd ik ze geen minuut langer aan. Sokken ook niet, gaan ook gelijk uit.

10. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Bij ons gaan ook de schoenen uit dan blijft het in iedergeval bij 1 keer dweilen en niet vaker per dag.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Uit, ik loop thuis het liefst op blote voeten of met slippers/pantoffels.
    Mijn visite mag schoenen gewoon aanhouden.
    Heb er zelf echt een hekel aan als ik ergens mijn schoenen uit moet doen als ik bij iemand op visite ga :)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Altijd schoenen uit....Er ligt hier vaste vloerbedekking overal, dus het is hier niet koud en het scheelt een hoop vlekken. Bezoek mag schoenen (natuurlijk) wel gewoon aanhouden.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wisselt. Ene keer doe ik meteen bij thuiskomst mijn schoenen uit, maar andere keer merk ik pas bij het naar bed gaan dat ik ze nog aan heb :D
    Wij komen ook via de achterdeur altijd binnen en de schoenen staan allemaal in de gang bij de voordeur, dus het zit ook niet in mijn routine om meteen mijn schoenen weg te zetten.
    Toen ik nog alleen was, deed ik wel altijd mijn schoenen uit, maar toen kwam ik ook langs mijn schoenenkastje als ik mijn huis in kwam, dus was het logisch op de 1 of andere manier.
    Voor de hygiëne ben ik niet zo bezorgd. We wassen regelmatig onze handen en als Sil al op de grond speelt, doet hij dat op een speelkleed, dus niks aan de hand. Verder stofzuigen en dweilen we vaak zat, dus zo vies zal het niet zijn.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Altijd uit. Dat is automatisme.

15. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

16. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik hou ze meestal aan. Maar ik kan niet op blote voeten/sokken/slippers lopen. Ik heb speciale inlegzolen in mn schoenen en loop ik daar niet op heb ik in no time een pijnlijke en dikke enkel en weer last van mn bekken.
    Maar zuigen en dweilen doe ik wel iedere dag (ook ivm huisdieren).

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.683
    1.444
    113
    Hier de rest de schoenen aan en ik direct uit maar dat kmt meer omdat i k door mijn ontstoken voeten amper schoenen aan kan hebben. Ik ben wel verbaasd dat er zoveel mensen zijn die zeggen schoenen uit en visite moet dat ook, nog nooit ergens geweest waar dat moest.

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ligt eraan, als ik nog weg moet hou ik ze aan, hoef ik die dag niet meer weg dan gaan de schoenen uit en pantoffels aan.

19. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Wij trekken ze uit. Ik vind het smerig als je van buiten komt met schoenen naar binnen gaat. Als er bezoek komt is het helaas niet anders.

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik heb altijd mijn schoenen aan, af en toe s'svond als ik nergens meer heen hoef gaan ze uit.. soms ook pas voor t slapen gaan...

het zou mij echt tegenhouden om bij iemand op visite te gaan waar ik persee mijn schoenen uit zou moeten doen bij binnenkomst.

mijn man heeft ook vaak zijn schoenen aan, als hij dat niet heeft mag hij uit mijn buurt blijven met zijn voeten.. ik heb echt een mega voetenfobi............:)

Deel Deze Pagina