houd jij hier rekening mee? (eters)

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

bak je dan speciaal friet?

1. ja, omdat:

2. nee, omdat:

3. anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Nee, ik heb geen frietpan en ik vind friet er helemaal niet bij horen. Helaas voor de kindjes!

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Eten wat de pot schaft ben ik van ;)

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    :Dja hoor, doe mer er zelf en mijn kinderen ook een plezier mee,

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee omdat wij ten eerste geen frietpan hebben en ten tweede zij zich maar moeten aanpassen.

5. sjak

sjak Niet meer actief

Nee hoor! Er staat hier altijd genoeg... Maar patat zit er niet tussen. Dan eten ze maar iets anders.
    (Ook ik heb geen frituurpan)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Alleen het eerste bericht gelezen.
    Als die kinderen buiten frieten nog andere dingen lekker vinden zou ik niet speciaal frieten maken, lusten ze niet veel dan wel.
    Bij een bbq hoort geen friet vind ik:)

En frieten en bbq? Bbq buiten en frieten binnen bakken? Niet leuk als bezoek is tenzij iedereen een keer die frieten gaat bakken :)

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    idem

8. dekilene

dekilene Niet meer actief

nee. ik heb geen frituur.

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    dat ligt er helemaal aan wie het zou zijn/vragen. En op de manier waarop.
    Ik ben bij sommige mensen sneller geneigd om iets extra's te doen dan bij anderen... Omdat ze het andersom ook niet voor ons zouden doen.

Maar in principe is het wat de pot schaft wordt er gegeten. Maar dat is al uitgebreid en veel. Dus zal hier niet echt vaak voorkomen.

10. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Willen ze het er bij, dan mogen ze dat wat mij betreft zelf gaan halen. Ben niet zo moeilijk, maar bij bbq hoort wat mij betreft geen friet.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies. Het gaat mij niet om de moeite, maar het principe. Ik heb zo'n hekel aan van die 'dat lust ik niet' zeur kinderen omdat de ouders nooit aangemoedigd hebben om verschillende dingen te eten. :( Dus nee, daar werk ik niet aan mee in mijn eigen huis. ;)

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet doen. Dan wil zeker iedereen opeens friet. Bij mij hoort dag gewoon niet bij een BBQ. Ik eet ook altijd een pastasalade bij de BBQ maar ik ga dit anderen toch ook niet opleggen. Of zelfgemaakte huzarensalade want ik vind die gekochte niet te pruimen.
    Als je ergens te gast bent eet je toch gewoon wat daar wordt geserveerd?

13. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Nee, ze eten maar wat er al is.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idem

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Dat inderdaad, bovendien heb ik geeneens een frituurpan.

Waar ik me ook wel eens aan erger, wanneer ik bijv. met mijn schoonfamilie uit eten ga, is dat ze bij elk restaurant gelijk tegen ons zeggen 'ze hebben hier friet hoor voor de kinderen'. Ja, dus? Ik zit bij een Italiaan/sushirestaurant/Mexicaan, niet bij de snackbar, dus dan ga ik geen patat bestellen, er is genoeg ander eten om tussen te kiezen wat ze ook lekker vinden.

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee niet echt.

Ik maak gewoon wat wij altijd eten bij de BBQ. Ik heb geen zin om voor iedereen iets apart te maken. Gewoon eten wat de pot schaft zeg ik altijd maar ;)

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou het wel doen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf dan ook wel een paar pinnetjes friet lust, haha. Ik lust immers geen vlees/vis of gebakken aardappelen van de bbq. Op een of andere manier hebben degene waar wij weleens mee bbq'en altijd vleessalade wat ik niet lust ipv huzarensalade die ik wel lust. Vaak blijft er dus voor mij stokbrood met satesaus/wiskysaus/knoflooksaus over om te eten dus ja dan ben ik blij wanneer er wat friet is, kan ik mn stokbroodjes met sausje aanvullen met nog iets anders.

(En ja ik weet het ik ben vast een enorme zeur en zou niet mee moeten gaan, maar de kinderen vinden het geweldig en mijn man vind het ook erg lekker dus dan eet ik als er geen friet is 5 stukjes stokbrood en dan heb ik ook gegeten hoor. Bedoel ik zou niet om wat anders vragen of erover zeuren, maar als er wat is dat ik lust en al komt dat neer op frietjes dan laat ik dat niet aan mn neus voorbij gaan)

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

In dit geval ja hoor ik gooi wel wat in de pan.
    Wat maakt dat nou uit.
    Thuis kijken de ouders maar wat ze doen op test en uitprobeer gebied.
    Als dat het voor die kindjes leuk maakt prima hoor.
    Mijn oudste lust ook lang niet alles zeker niet bij een ander, hij wil wel proeven maar als het niet zint ga ik niet dwingen ben al tevreden dat hij proeven wil.
    En dan ben ik toch blij dat ik hem iets kan bieden wat hij zeker lust behalve alleen stokbrood en vlees.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Nee, zou ik niet doen. Wij barbecuen altijd uitgebreid en er zit voor iedereen wel wat bij. Wij hebben trouwens ook geen frituurpan.

20. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Nee hoor, zou ik niet doen. Sta je een lekkere BBQ voor te bereiden, neemt (bijna) iedereen er een bord friet bij. Want het friet halen of maken blijft dan natuurlijk niet bij die 2 kinderen ...

Religie, dieet, allergie, vegetariër, geen probleem, maar ik vind dit geen goede reden.

Deel Deze Pagina