Bij welke betrouwbare online fotowinkel kun je met enige spoed een foto laten uitvergroten (van goede kwaliteit, de prijs is niet belangrijk)? Dus vandaag voor ... uur besteld, morgen in huis?
Bedankt voor je reactie! De levertijd bij Hema is 2 tot 4 werkdagen, zag ik. Is er misschien nog een andere webshop die sneller levert?
Webprint.nl goede ervaringen mee Foto.com (weet zo niet de levertijd) Kun je niet naar een fotozaak? Dat is t snelst
Bedankt voor jullie reacties! Ik zie dat Profotonet een levertijd van 1 dag heeft, dat is perfect. Ik krijg een keizersnede en mijn man moet helaas vrij snel weer aan het werk en heeft ongunstige werktijden wat openingstijden van de winkels betreft (en we moeten een klein half uur rijden eer we in de stad zijn). De foto is een verjaardagscadeautje, de verjaardag (bijzondere leeftijd) is een paar dagen na de keizersnede. Even de stad in gaat 'm waarschijnlijk niet worden Ik zou wel iemand anders kunnen vragen, maar als ik het gewoon zelf online kan doen dan heb ik dat liever