Hoi dames. Ik ben nu al 14 maanden lang bezig met zwanger worden en helaas nog niet gelukt. Mijn nog is op 4 a 5 april en heb voor t laatst op 17 maart gemeenschap gehad. 1 week voor mijn nod heb ik altijd al veel krampen en oud bruin slijm verlies en o weet ik dat het eraan zit te koen. Nu heb ik sinds gister eigenlijk niks geen kramp geen pijn, maar wel bloed in mn slijm. Verder geen krampen geen borstpijn niet misselijk. Mn borsten lijken wel voller. Kan dit innesteling zijn ? Heb morgen een afspraak bij de gyn en t zou toch wel heel leuk zijn als ik word verrast en heel de MMM niet in hoef.
Hmm het zou kunnen.. ik had een kleine week voor mijn NOD roze afscheiding (geen helderrood bloed), wat ook de innesteling bleek te zijn! Dit was op CD 23 en had een cyclus van gemiddeld 29 dagen. Ook had ik toen nergens last van! Paar daagjes voor de positieve test wel erg vermoeid, maar ben inmiddels 20 weken en heb verder 0 kwaaltjes gehad! Hopelijk betekent het voor jou hetzelfde!
Ik hoop het. Normaal heb ik rond nu echt krampen waardoor ik weet dat ik onnie moet worden. Nu echt helemaal niks. Dus ben benieuwd na 14 rondes haha. Ben ook deze maand totaal niet ermee bezig geweest en was meer bezig met de afspraak die ik morgen heb (zenuwen etc)
Hoop voor je op innestellingsbloeding. Ikzelf heb dit een dag of twee voor m'n menstruatie. Spotting die mij waarschuwt voor de menstruatie. Hoop natuurlijk voor jou dat het anders is, bij iedereen is het anders.