Hoeveel eicellen had jij bij punctie (na ovitrelle)?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nikaatje, Oct 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikaatje

Nikaatje Niet meer actief

Hoi allemaal

Ik ben inmiddels met de 3e ICSI-poging bezig en ik verwacht dat de punctie volgende week plaatsvindt.

De vorige keren had ik telkens een mooie score, beide pogingen circa 10-12 follikels, 10 en 12 eicellen.

Dit keer moet ik echter Ovitrelle spuiten in plaats van Pregnyl (10.000eh) en daar maak ik me wel een beetje zorgen over. De hoeveelheid hcg is minder en op internet lees ik net iets teveel dat er veel minder eicellen dan follikels zijn gevonden. Door de ovitrelle zouden de eicellen namelijk minder goed los laten.

Wie heeft er ervaring met ovitrelle, hoeveel follikels en hoeveel eicellen zijn er gevonden? Getallen graag :p

2. Majorana

Majorana Bekend lid

Apr 29, 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Bij mij ong evenveel eicellen als follikels, ik meen dat het er 14 waren toen... Ik heb toen ook ovitrelle gespoten

3. mam1983

mam1983 Actief lid

Jun 22, 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste icsi met pregnyl 8 follikels 8 eicellen. ( 1 cryo en gelijk zwanger)
    Tweede icsi met ovitrelle 8 follikels 8 eicellen ( 4 cryo en gelijk zwanger)

4. kissi

kissi Actief lid

Jul 13, 2011
    271
    0
    0
    ca. 20 follikels. er zijn 11 eicellen verkregen. ik geloof dat er een paar kleintjes zijn blijven zitten, omdat ik erg veel pijn kreeg tijdens punctie.

5. Nikaatje

Bedankt voor jullie reacties, zo ben ik wel weer wat hoopvoller! Ben wel benieuwd naar nog meer ervaringen...

Kissi, oei wat vervelend. Kan me voorstellen dat het aanprikken van 20 follikels dan echt teveel is.

6. Nikaatje

Niemand meer? Ook andere ervaringen met Ovitrelle zijn welkom hoor!

7. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

Apr 15, 2011
    502
    0
    0
    Hier ook ovitrelle, 13 follikels, waarvan 2 of 3 kleinere en 10 eicellen.

Succes, ik wist dit helemaal niet....

Share This Page