Sinds kort steun ik de stichting KIKA. KIKA is een stichting die zich inzet voor de bestrijding tegen kinderkanker. Dit doe ik dmv het verkopen van KIKA beren. Dit doe ik geheel op vrijwillige basis al het geld wat ik inzamel dmv verkoop van deze beren gaat naar stichting KIKA. Het Doel Van Stichting KIKA (Kinderen Kankervrij) De stichting heeft als algemeen doel: het werven van fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder pijn, strijd, meer genezing en kwaliteit. Meer specifiek streeft KiKa naar: 1. Verhoging van de genezingskans. 2. Verbetering van de kwaliteit van de behandeling (minder agressief waar mogelijk). 3. Vermindering van bijwerkingen na de behandeling (effecten op latere leeftijd). De KiKa-beren zijn te koop voor 6,95 per stuk. De helft van dit bedrag gaat direct naar de onderzoeken, de andere helft is nodig voor het produceren ervan. De beren zijn verkrijgbaar in de kleuren zwart, donkerbruin, lichtbruin en wit (beperkt) , uiteraard zolang de voorraad strekt. De beren zijn heel goed te wassen in de wasmachine (in een kussensloop) op 30 graden en zelfs in de droger doen ze het prima. Voor meer informatie: Anette Custers , Horst (Limburg) kika@scubanet.nl voor meer info over kika: www.kika.nl kijk in mijn album voor een foto van de beren
Boven in deze lounge staat al een sticky met dezelfde actie.. Goeie actie trouwens.. Groetjes mariebel
Ik heb er 1 gekocht en het is ook nog eens een hele zachte beer. Je steunt niet alleen Kika maar je krijgt er een hele leuke zachte beer voor terug, top kwaliteit!