Heeft iemand nog hier nog meer problemen met de halfvolle melk van AH? Heb hier nu al voor de derde keer in anderhalve maand een pak dat al voor de houdbaarheid datum niet meer goed is.... Echt vreemd.
als ik jou was zou ik gewoon er een melding van maken en ermee terug gaan ik heb er nog geen last van gehad
Nee geen last van, zowel met literpakken als met de 2 liter. misschien je koelkast te warm of met vervoer?? hoe lang staan de pakken open?
Ik dacht dat ik de enige was, maar ik heb het ook een aantal keer gehad. Nog voor de houdbaarheids datum was de melk al vol met klonten. Ik heb het zeker 3 keer gehad, koop nu melk bij een andere winkel
Niet van de AH maar wel bij een andere supermarkt, moet zo even kijken welk merk. Gek genoeg in 3 weken tijd al 3 pakken gehad die 2 of 3 dagen voor de datum al geklonterd waren.
Hier ook een probleem met de halfvolle melk van de ah. Ik maak soms warme chocolademelk van warme melk en als ik deze melk warm wil maken dan schift die steeds. Dacht dat het aan mij lag, maar dus niet.
Niet met de melk maar laatst wel met de verse eiersalade en de yoghurt. Heel vreemd, nooit eerder gehad bij AH...
Heb alleen dat er veel melk wordt verkocht die dan nog maar 2 dagen goed is.. moet je dus helemaal beneden een pak of kan pakken die kan dan nog wel een week mee. Maar nee, geen klontenmelk oid.. ook niet toen ie over de datum was.
Ik ook! Ik koop altijd een pak (of zo'n 2 liter 'kan') die nog ruim meekan. Soms na een dag of 2 is 'ie al zuur! Heb het nu al 3x gehad in de afgelopen paar maanden!
Maar houdbare melk is meestal lang houdbaar, anders is het natuurlijk geen houdbare melk... Als ik hier zo kijk (wel ander merk in huis nu) dan is dat zeker 4 maanden houdbaar. Dan vind ik het een beetje raar dat je dat laat staan tot 2 dg voor de uiterste houdbaarheidsdatum eigenlijk... Met verse melk kan ik me dat voorstellen maar met houdbare niet... edit: lees het niet goed ... Dacht dat in de titel stond houdbare ah halfvolle melk. Dan moet ik zeggen: wij hebben het ook wel eens gehad idd. terwijl melk een tht datum heeft dus zou deze zeker goed moeten zijn tot de datum die erop staat en vaak ook nog wel 3 dagen daarna. Ik heb zelf het vermoeden dat het komt door het venstertje dat er tegenwoordig aan de zijkant opzit. Tenminste, dat hebben we dan bij die pakken.
Wij hebben wel die uit de koeling dus die is volgens mij max 1,5 week houdbaar in de koeling. Bij ons staan ze op de onderste plank in ieder geval goed koud. Misschien ligt het daar aan ja? dat de koeling niet koud genoeg is!
hier elke keer met vlees van de AH zaterdag gekocht en gister stond het pak alweer helemaal bol op ontploffen zo maar terug naar de ah
In vervolg gewoon een pak van achteruit het vak pakken, zelf goed op de data letten. En even melden in de winkel.
niet de ah melk... maar er is hier een merk in de winkel, die dat dus ook standaard heeft.... Die kopen wij dus ook niet meer, maar gewoon campina... Nu moet ik zeggen dat ik tegenwoordig ERG mijn twijfels heb over de houdsbaarheiddata: ook vers vlees, vleeswaren en meer dingen, kun je vaak al wegmikken voor de datum voorbij is.. (ja de koelkast staat koud genoeg!) nouja nu vind ik het fruit tegenwoordig ook bizar kort houdbaar... niets meer op de fruitschaal, maar alles in de koeling...
Mijn man drinkt 4 liter melk per dag weg, dus haal elke dag 2 nieuwe kannen. Nog geen problemen gehad eigenlijk! Hier staan ze niet in de deur maar onderin de koelkast
Ja hier had ik het ook! En trouwens ook met de halve litertjes chocolade melk, vieze stukjes in bah bah bah..