ik wil graag zwanger worden en volgens het boekje heb ik ongeveer zaterdag mijn eisprong. nu heb ik zaterdag en vandaag een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts gehad, en ben meerdere malen verdoofd. ook heb ik vanaf vrijdag 3x daags (kruidvat merk) ibuprofen 400mg in genomen, de maximale hoeveelheid van 1200mg.(volgens de verpakking) met daarnaast nog enkele paracetamols. nu moet ik als alles goed gaat pas in mei weer heen voor de vervolg afspraak, ik heb nu een noodvulling. nu is mijn vraag: kunnen we gewoon doorgaan met onze kinderwens, of is het beter om deze maand even te wachten, ivm met dit alles? ik weet nu natuurlijk niet of ik na woensdag nog medicijnen moet gan gebruiken tegen de pijn. (of dat het gaat uitlopen op een antibiotica kuur) wat vind u? mochten er trouwens tandartsen meelezen, jullie mogen mij ook wel pb-en met info...
hoi je kunt gerust doorgaan, in de zwangerschap is ibuprofen niet handig, maar je bent nog niet zwanger. Antibiotica kan evt ook, vraag dan wel naar de juiste. Mirjam
ben deze ronde dus wel zwanger geraakt maar heb geen pijnstillers meer gebruikt na mijn vraag hier.. bleek niet nodig te zijn... vrijdag moet ik weer naar de tandarts, dus zal aangeven dat ik zwanger ben (hoe pril dan ook)
hoi ja ik zou het wel zeggen tegen de tandarts, eventuele foto's kunnen dan worden uitgesteld. Gefeliciteerd trouwens! Mirjam