Echt shocking!!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/219523-spoedarts-verbiedt-borstvoeding-op-spoed-ziekenhuis-aalst.html
Die arts moet haast wel een traumatische ervaring met BV hebben gehad, of weet niet wat BV inhoudt. Of HIJ is gewoon dom. Ik ga er vanuit dat het een HIJ is.
Yep, al gezien en gereageerd Belachelijk. Denk ook dat het een man is, hoewel, mijn vrouwelijke huisarts zie ik er ook wel voor aan om zoiets te doen. Die is ook zo heerlijk pro-bv maar niet heus.
Hier het verhaal van de vrouw zelf: (je moet wel een facebook account hebben) Spoedarts verbied borstvoeding In 1 woord... BELACHELIJK! Edit: Oh nee, een FBaccount is niet nodig.
Jeetje als je het verhaal van de vrouw zelf leest is het NOG belachelijker!!!!!!!!!!! Maar gelukkig mag de fles geven wel :x
Ik vind het bericht juist niet schokkend maar aantonen dat bv juist heel normaal is Het ziekenhuis is het absoluut niet eens met de betreffende arts, geweldig toch. Die arts...ja, das gewoon een sukkel
Ow...nu het verhaal van die vrouw gelezen. Waar bemoeien die verplegers zich mee zeg? En die agenten...? Die zouden verplicht moeten worden (taakstraf) om thee te schenken in een bv cafe
MET een wolkje melk... Ik snapte die rol van de politie ook al niet. Ik bedoel maar, met 4 man uitrukken voor een baby die aan de borst ligt, hebben ze niets beters te doen? Ben ook wel benieuwd naar het wetsartikel waar ze zich op beroepen. Krijg bijna zin om eens lekker op de Grote Markt in Aalst te gaan voeden, maar denk niet dat ik mijn kind nog zo ver krijg...
@Appelsientje Maar dát is natuurlijk erg functioneel naakt...... /sarcastische modus weer uit Het is te belachelijk voor woorden dat de vrouw zo is behandeld. Ik kan me niet voorstellen dat je kindje voeden zo aanstootgevend kan zijn dat mensen er de politie voor inschakelen.
ik snap ook echt niet wat mensen er erg aan vinden. "ja maar je moet het wel onopvallend doen" waarom??? het is gewoon eten geven hoor! als je op Kreta op het strand loopt, hebben alle meiden alleen maar een broekje aan. dát kan allemaal wel. we leven in een vreemde wereld af en toe..
jeetje wat erg hey niet normaal voor woorden wat erg zeg. En de kleine maar huilen tss dit is echt niet goed meer wat er gebeurt in deze wereld. echt absurd,