schiet me ineens te binnen , ik moet dinsdag om 14:00 op mijn werk zijn ,functioneringsgesprek en daarna werken tot 2215 dit betekend dat mn meisje heeel lang zonder mij moet zijn en dus ook zeker 4 voedingen uit n flesje moet drinken maaaaaaaaaaaaaar nu komt het probleem , ik heb geen voedingen meer in de vriezer.. dus nu wil graag weten hoe ik zeker 5voedingen van ong 120 kan kolven in 2 dagen zonder dat ik dinsdag weer met megavolle borsten zit ? naar mij idee is mijn voeding namelijk eindelijk goed áfgesteld" op Ise der behoefte en als ik kolf of Ise wil n paar keer meer drinken zit ik daarna met extra volle borsten das erg pijnlijk en vervelend dus iemand een idee ?
Ow, dat is wel krap! In elk geval vanavond nog kolven! Ligt ze al in bed, laatste voeding gehad? Of meld ze zich snachts nog? Sowieso morgenvroeg na de eerste voeding leegkolven, dan heb je meestal veel! Weet niet of ze nog een voeding krijgt in de ochtend?dan heb je ook het meeste, als niet komt dat misschien goed uit en kun je tussendoor kolven. Dinsdagochtend zul je hetzelfde moeten doen, dan heb je 5 voedingen. Of morgenavond ook nog kolven. Het is zwaar maarje kunt er ook voor kiezen voor de zekerheid om elke voeding te kolven, weet namelijk niet hoeveel je er nog uithaald nadat ze gedronken heeft! Succes!
zoals poemelke zegt . als je bang bent dat je tekort komt kun je nog altijd een flesje kv maken . ik heb dat hier ook omdat me zoontje melk uit de vrezer niet lust . heb gister gewerkt en gekolft en als t goed is genoeg voor woe . maar als ze tekort komt kan ze altijd een flesje kv maken . zo doe ik t
ik heb sinds gisteravond 290 bij elkaar gekolfd (120 en 170 ) dus ga nog ff door vanmorgen gelijk na de eerste voeding gekolfd en zal het straks en vanavond ook nog ff doen . KV hebben we wel in huis maar dat was voor toen ik nog nachtdienst had en Ise vaker voor een voeding zou komen dus noodgeval , en ik wil het eigenlijk ook niet geven moet deze week trouwens wel veel kolven want donderdag en vrijdag moet ik ook werken van 1445 tot 22:00 maar goed waarschijnlijk loop ik toch met n opgepepte hoeveelheid voeding en zal het makkelijker gaan
Gewoon even blijven kolven. Hier werkte s morgens kolven erg goed, tussendoor als ze wat langer sliep en zonodig heb ik s nachts wel eens even gekolfd.
naaah ik heb me gewoon voor niets druk gemaakt Ise heeft op 2 voedingen geteerd , heb haar om 13:00 voor het laatst gevoed vriend heeft haar om 17 en 21 n flesje gegeven heel netjes van onze dame dus scheelt weer heb nu dus 2 voedingen extra voor morgen en vrijdag