hoi dames/heren, mijn man is al enige tijd op zoek naar werk als productiemedewerker. tot nu toe zonder resultaat , mischien dat iemand van jullie een bedrijf weet dat mensen zoekt in de buurt van lelystad, we hebben een auto dus een stukje reizen in geen bezwaar. helaas kan mijn man geen ploegendiensten werken dus alleen maar dagdiensten, mocht je iets weten dan hoor ik het graag! groetjes sapje
Volgens mij zijn ze wel op zoek naar orderpickers bij Bakker Logistiek Zeewolde. Is dat niet iets voor je man?
Kijk eens bij UXEM Foams, daar zoeken ze ook wel vaak mensen volgens mij, denk dat dat ook productiewerk is?
Martinair zoekt regelmatig mensen. Weet niet of ze daar nog zitten. Jarathana, is niet echt productiewerk maar ze zoeken er vaak wel mensen. Dat is even waar ik zo op kom. Succes!. Misschien kan jouw man straks kruiwagen zijn voor mijn man als wij weer in Lelystad wonen
martinair (marfo) is hij par dagen geleden langs geweest omdat ze op werk.nl stonden, helaas hadden ze toen alweer genoeg personeel jarathana ken ik niet zal het eens googlen, bedankt voor de tips en onthoud me maar ff als evt kruiwagen voor later
ga wel even googlen maar denk dat het net te ver ligt wat reistijd aangaat , tenzei ze niet zo heel vroeg beginnen met werken, probleem is namelijk dat hij de kindjes naar de oppas moet brengen als ik nachtdient heb en vroeger dan 06.30 kunnen de kindjes niet gebracht worden