Dubbel trakteren

Discussion in 'De lounge' started by Desjavu, Jan 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Desjavu

Desjavu Actief lid

Dec 29, 2015
    306
    0
    0
    Dag allemaal
    Morgen ben ik jarig en hoor ik tevens ook of het hartje van onze kleine meer hartactie bied of juist niet.

Omdat ik jarig ben wil ik op mijn werk trakteren. Wilde eigenlijk gewoon simpel een cake bakken maar nu wil ik toch wat leuks doen mocht alles oké zijn met de kleine.

Hebben jullie leuke ideetjes om te trakteren en eigenlijk duidelijk te maken dat je een wondertje verwacht?

Het is voor mij een stage, maar toch wel echt een werkplek. Eerst wilde ik het voor me houden omdat ik niet wil dat mijn school zich ermee bemoeit, maar op dit moment is het geen geheim meer dat we een wonder verwachten. :)

Tevens ben ik bést creatief wat betreft het bakken dus ik hoor het graag!!:p

2. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Succes morgen

Misschien kun je cake pops maken met baby blauw en roze, of als je creatief bent met ooievaartjes of voetjes. Als je googlet op "cakepops baby" daar staan leuke voorbeelden.

3. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Oeps even je eigen verjaardag vergeten:). Je zou dan neutralere of verjaardags cacepops kunnen bakken, en op de standaard waar de cakepops opstaan een verwijzing maken naar je zwangerschap (echo photo, of een leuke spreuk misschien??)

4. Desjavu

Desjavu Actief lid

Dec 29, 2015
    306
    0
    0
    Ja dat ik zelf jarig ben maakt me niet bepaald uit, erg genoeg hihi... Maar hopelijk bied het voor mij goed nieuws morgen bij de vk. :)

5. sam83

sam83 Actief lid

Nov 20, 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cake bakken, hierover chocolade glazuur (wit) en dan roze of blauwe of allebei op het glazuurt, dit hard laten worden en plakken snijden.
    Lekker en ziet er ook nog eens leuk uit,

of soesjes/soezen in glazuur/ chocolade en dan met muisjes.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Cupcakes met op de topping roze en blauwe muisjes? Niet te moeilijk, vaak erg in de smaak! Wat spannend, die echo op je verjaardag!

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Succes met de echo morgen. Maar ook al is deze wèl goed, ben je nog steeds pril zwanger en kan het alsnog mis gaan. Dus zou het eerlijk gezegd nog niet op je werk vertellen totdat je door het eerte trimester heen bent. :)

En anders gewoon blauw en roze cupcakes maken of zoiets.

8. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Waarom niet vertellen? Omdat de kans dat het fout gaat voor 12 weken vaker gebeurt, wil toch niet zeggen dat je minder zwanger bent dan na die 12 weken?? Dan mag je dat toch delen als je die behoefte hebt??

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wat een heerlijk positieve reaktie. Daar zal TS momenteel écht op zitten te wachten... :(

10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Plus 1

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Eens, alsof het na de 12 weken niet meer fout kan gaan.....Hier met bijna 14 weken mis gegaan en ik was maar wat blij dat mensen om me heen het wisten. Dan krijg je nl ook steun......

On topic: ik zou ook cupcakes met roze en blauwe muisjes doen, zelf ook gedaan om het te vertellen op mijn werk dat ik zwanger was, superleuke reacties gekregen toen :)

12. Desjavu

Desjavu Actief lid

Dec 29, 2015
    306
    0
    0
    Waarom ik het niet wil vertellen is dat het een stage is tot maart. En aangezien ik het vind dat hun eigenlijk niets te maken hebben met mijn priveleven.
    Maar goed, ik vertel het wel en dat heeft niets met het fout gaan te maken.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Die snap ik even niet, je wilt het niet vertellen ivm privé leven, en toch vertel je het morgen? Als opluchting voor na de echo dan?

14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik zou het wel vertellen... Kunnen ze een beetje rekening met je houden als je last van kwaaltjes of je hormonen hebt. Daarnaast als de echo morgen goed is is de kans dat het nog mis gaat echt te verwaarlozen.
    En betreft de traktatie. De cake bakken Die je in gedachten had maar dan versieren met glazuur en blauwe en roze muisjes?!
    Als het voor de stage is en je niet veel hebt met die.mensen zou ik er niet te veel geld en energie in steken!

15. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Geen tips ik ga wel voor je duimen dat de echo goed is !

Kan me trouwens allerlei redenen bedenken waarom je het i.d. wel vertelt op je stage.
    Ik was het destijds ook niet van plan te vertellen en kwam op mijn werkt terwijl ik 1 dag wist dat ik zwanger was ... bleek er een patiënt met behoorlijk besmettelijke ziekte te zijn. Zegt mijn collega:' ja uh ik heb thuis 3 kinderen... doe jij die patiënt vandaag ? " Uhm... Nou ... ik ben zwanger.. ik floepte het er zo uit.. Was toen 3 weken zwanger..

16. Tranquila

Tranquila Bekend lid

Feb 23, 2015
    744
    443
    63
    Female
    Zo heb ik het aan mijn schoonfamilie verteld maar ik heb blauwe en roze muisjes gemengd en toen pas de soesjes erin gedoopt omdat we het geslacht niet weten.

Attached Files:

17. Desjavu

Desjavu Actief lid

Dec 29, 2015
    306
    0
    0
    Wat ik niet begrijp is dat elke keer als er een topic geopend word er mensen over een heel ander iets doorstarten.
    Ik ben opzoek naar leuke traktaties, niet naar tips waarom ik het wel of niet moet vertellen. Het is mijn stage en eerst had ik het op het oog om niks te zeggen maar ik kan niet blijven liegen waarom ik telkens ziek ben en dergelijke. Dus voor mij idd een opluchting om het ook te zeggen.

Tenslotte gekozen voor negerzoenen en muisjes. Toch bedankt.

18. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Lekker!
    Gefeliciteerd met je verjaardag en succes met de echo.

19. mumija

mumija Niet meer actief

Gefeliciteerd met je verjaardagen en heel veel succes met je echo vandaag!!
    Enne...leuke traktatie hoor!

20. Desjavu

Desjavu Actief lid

Dec 29, 2015
    306
    0
    0
    Dankjewel allemaal!!

Share This Page