Haha ik herken het. Ik heb zo'n hele kleine van de Ikea. Ik dacht toen heel leuk dat alles er wel in zou passen. Dus nu heb ik een kastje waarbij de kruiden me om de oren vliegen als ik hem open doe. Zo irritant!
Haha maakt echt niks uit hoor, wij zijn aan het ontspullen en ik zie nu zoveel zooi xD bizar hoeveel een mens kan hebben. Maar bedank voor de kast dat is idd precies wat ik wil, wij doen deels boodschappen via Pieter Pot dus die potten wil ik er graag kwijt.
Zou je je recept willen posten voor sambal? Hier ook niet te krijgen of ik moet het bestellen via amazon voor belachelijke prijzen.
Als je een keer vers gemaakte sambal hebt gehad kom je erachter hoe zout die uit de supermarkt wel niet is...
Een online supermarkt die alle houdbare spullen in weckpotten levert, ze werken dus met een statiegeld systeem
Ik gebruik die van het blog Eetspiratie! Wel wat aangepast ivm het soort pepers dat ze hier voornamelijk hebben (vers zijn ze groen, pas als ze drogen worden ze rood, geen idee hoe die pepers heten precies), ook hebben ze sommige andere ingrediënten hier niet (palmsuiker, trassi). Is dus meer m'n eigen versie, maar desalniettemin lekker. https://www.eetspiratie.nl/zelf-sambal-maken/