Ben op zoek naar een leuke podcast en ik dacht misschien is er wel eens iets op het forum getipt... Maar ik kon dat niet zo snel vinden. Welke podcast(s) raad je aan en welke was zonde van je tijd? Ben benieuwd!
Dit! Zo balen dat ik hem nu helemaal al geluisterd heb. Vond het heel spannend en prettig om te luisteren. Grappig om te luisteren: datevermaak. Drie vrienden (twee meiden en een jongen) die praten over al hun gedate.
'Bob' vond ik mooi om te luisteren. Je moet er van houden. Gaat over een 86 jarige mevrouw die aan het dementeren is en ze vertelt ineens over een grote jeugdliefde waar niemand ooit iets over gehoord heeft.
Ja, deze wilde ik ook zeggen. Ook hele droge humor en zelfspot er tussendoor. Zat soms echt met tranen in mijn ogen van het lachen achter het stuur.
Onbehaarde apen van de NRC. En Ologies met Sara Ward. Allebei populair wetenschappelijk en super interessant. En 'you're dead to me' van de BBC, over historische figuren maar dan zit er ook een stand up comedian bij dus echt hilarisch.
Tante Jos Bob Daders Tbs De Deventermoordzaak De kofferbakmoord Een nijlpaard kon lachen Plantage van mijn voorouders Kwaad Bloed Blankenberghe Tapes Leven met de Maffia Brand in het landhuis Laura H Ik sla mijn vrouw Grounded with Louis Theroux
@Wellesnietes dat zijn allemaal mooie podcasts!!! Die heb ik ook allemaal met veel plezier geluisterd. De moord op patrick 13 minutes to the moon NRC vandaag en onbehaarde apen The missing Cryptoqueen Zelfspodcast Who the hell is hamish Death in ice valley mijn vader is een afhaalchinees Caliphate American jihadi 30minuten rauw De showbizzmoord Deze vind ik echt helemaal niets!
grappig ik zie er nu een aantal in je rijtje dat ik denk oh ja die ook! Showbizzmoord zit ik nu inderdaad middenin!
Tante Jos was overigens mijn eerste podcast en daardoor ben ik er veel meer gaan luisteren. Ik luister ook veel vakgerichte podcasts maar die zijn minder relevant om hier te noemen.
podcast zijn inderdaad gesproken verhalen, documentaires, hoorspelen, interviews vanalles. Een beetje zoals de radio maar dan bijv. 1 uur over 1 onderwerp (onbehaarde apen), of een diepte interview met een persoon(30 minuten rauw). Of een nieuws item helemaal uitgelicht (nrc vandaag) Tante jos is bijv meer dan een documentaire over een verzetsvrouw uit de 2e wereldoorlog. ik luister ze via podcast app op mijn telefoon, via spotify, of online via de bbc of podcastluisteren.nl bijv.
30 minuten rauw met Ruud de wild Echt gebeurd ( verhalen van mensen die het zelf hebben meegemaakt ) Over haar Laura H Tante Jos De man met de microfoon