Ik kan nergens vinden hoelang Vloeibare Sinaspril en Daro Thijmsiroop na de opening houdbaar zijn! In de bijsluiter staat wel een datum, maar dat is toch de datum voor ongeopende producten? Wie weet raad
Had toevallig afgelopen week hetzelfde, vind het ook heel vreemd. Lijkt me dat er wel iets op zou moeten staan als de houdbaarheid minder word na openen toch?
oja over sinaspril gesproken... vinden jullie die naar banaan proeven??? Mijn dochter weigert het pertinent!!!
Heb het zelf nooit geproeft maar mijn dochter vind het heerlijk. Laatst had ze het een paar dagen gehad ivm oorontsteking. Toen dat over was was ze zo boos dat ze het drankje niet meer mocht.
zo weinig!! Ik heb 2 open sinaspril staan en een kind die ze niet moet... wie o wie. 1 open vanaf maandag de andere vanaf half december. Ik wou dat ze hem hier zo graag wilde. Ben terug bij af want de pillen ervan moet ze niet (gaat ze van spugen) en een zetpil..dan moet ze wel echt half dood en ziek zijn.
Als er geen expliciete bewaartermijn na opening in een bijsluiter staat aangegeven, is het product houdbaar tot de uiterste gebruiksdatum op de verpakking.