Welke spelen jullie het liefst? Ik ben zelf helemaal verslaafd aan de nieuwe super mario. Maar die heb ik al bijna uit dus word tijd voor iets nieuws
Professor Layton 1 & 2 Denksport Scribblenauts Zoals je ziet hou ik wel van een beetje denkspelletjes. 't Is maar net wat je leuk vind natuurlijk. Mario Kart vind ik ook wel erg leuk!
Ben nu met Zelda bezig, ook erg leuk .. Voor de rest vind ik ook leuk : Mario spellen ( denk aan kart, super mario etc ) Sims 2 Sims 2 Castaway Coocking Mama Animal Crossing
cradle of rome is inderdaad verslavend (irritante muziekjes komen je op het laatst wel je oren uit) Verder vind ik Rhythm paradise helemaal leuk.. maar moet je echt van houden. Mijn man vind het vreeeeselijk haha.. krijg altijd te horen dat ik 'moet kappen met dat irritante spel' hihi.
Die vind ik idd ook leuk! Heel geinig! Animal crossing snap ik op één of andere manier geen jota van.
Wat is scribblenauts trouwens voor soort spel? Vind zelf denkspellen ook het leuks of iets in de richting van super mario. Mijn zoon zijn R4 staat vol met pokemon en dat soort dingen dus dat moet een beetje meer mama vriendelijk worden voor wanneer hij in bed ligt
Scribblenauts is een spel waarbij je puzzels of actie situaties (kun je zelf kiezen) moet oplossen door een object te verzinnen. Klinkt heel kinderachtig, maar ik heb het al f*cking moeilijk gehad. Heel simpel gezegd; je moet bijvoorbeeld een schaapje over een sloot krijgen, dus je schrijft 'brug'.
Cradle of rome (het muziekie ken je uitzetten hoor ) verder vind ik cake mania heel leuk. Je werkt dan in een taartwinkeltje en dan moet je alle bestelling maken maar wel snel anders lopen ze weg. Ook de professor laytons zijn heel leuk maar ook best moeilijk!
Ik heb al een tijdje niet gespeeld realiseer ik me nu. De volgende spellen vind ik erg leuk: -Puzzle Quest -Zelda -The secret files