Ik heb van de week verse zuurkool gekocht bij de AH. Er staat op dat het houdbaar is tot 15 maart maar door omstandigheden ben ik er niet aan toegekomen om het te maken. Nu wil ik het eigenlijk vandaag maken, maar mijn vraag. Is zuurkool echt zo kort houdbaar of valt dat wel mee? Kan er niets aan zien.
Probleem is alleen, hoe ruikt zuurkool die niet goed meer is . Aangezien het normaliter ook zuur ruikt . Denk dat ik het gewoon lekker klaarmaak. Neem aan dat ik het wel merk als het niet lekker meer zal ruiken. Putlucht ofzo . dank je wel!
ja geen idee maar je ruikt het vind ik wel als eten niet meer goed is. ik had van de week braadworst en was die dingen aant bakken en ik vond ze meuren. maar dacht dat het wel aan mij zou liggen door de hormonen. maar later aten we ze en mn man rook ook al en proeven en we hadden allebei zoiets van nee. weggooien. allbei mn dochters moestten ze ook al niet. dus als het echt niet goed is merk je het wel op een of andere manier. en wel leven allemaal nog steeds hihihi
Daar heb je gelijk in Eefke. Ik ga gewoon de aardappels schillen (eerst even ruiken ) en dan lekker zuurkool klaarmaken.
Volgens mij zijn dingen in azijn altijd wat langer houdbaar maar zijn ze verplicht om er een houdbaarheidsdatum op te zetten.