hoi hoi, balen zeg..ben al een paar dagen overtijd..heb een test gedaan.. niet zwanger..maar ben ook nog niet echt ongie..alleen wat bruine afscheiding.verder komt het niet.echt vervelend...ga zaterdag op vakantie..helemaal vervelend..weet niet wat nu te doen..hebben jullie tips of zelf ook deze ervaring..ik hoor het graag van jullie groetjes yvetje.
Het hetzelfde probleem. Net test gedaan, niet zwanger, toch een beetje een domper. Maar volgende week op vakantie heb geen zin om dan ongi te zijn. hmmm. Denk dat er niets anders op zit dan toch ongi volgende week. Fijne vakantie. Groetjes Linde
Dag Yvetje, Ik had het vorige maand ook moest op dinsdag ongi worden, woensdag test negi, hadden ons voor genomen om te wachten met testen tot de zaterdag werd wakker en toen een bloeding niet te zuinig. Balen als een stekker. Op de maandag was alles gestopt. Weet het ook niet wat er aan de hand was/is en wacht nu maar mijn volgende nod af. (BRRRRR blijft toch spanning zitten hoor) Ik zou tegen je willen zeggen ga eerst lekker op vakantie. Even je gedachte op iets anders. Fijne vakantie hoor Liefs Esther
ja ik ga ook maar lekker op vakantie..ben nu niet meer ongi. af en toe komt er een vlaagje..erg leuk..niet dus..we zien het wel.. dan maar ongi op de vakantie..niks aan te doen he.. jullie ook een fijne vakantie liefs yvet
hoi meid Ik was ook niet ongi en niet zwanger Zelfs niet naar 11 dagen overtijd te zijn Maar maandag avond werdt ik ongi en niet zo'n klein beetje ook Dus ik ga nu gewoon verder naar de volgende ronde Ik zal idd gewoon lekker op vakantie gaan, ff je gedachten op iets anders Ik zal voor je duimen meid, en fijne vakantie liefs winnie 1984
meid, ga lekker op vak, neem maandverband mee en evt een testje, dan ben je op alles voorbereid. Ik had ook alles meegenomen en op dag 3 van de vak werd ik mega ongi, maar dat was de eerste na mijn mk. geniet van je vak.