Ik wou eerst neutrale grijze gordijnen doen, met een wit rolgordijn. Maar misschien is het ook wel leuk om bijv. een gestippeld of gestreept rolgordijn te doen met grijs of wit met turquase. Ben een beetje aan het googlen geweest, maar kan tot op heden nog niks vinden. Heeft iemand toevallig dit in huis, of is iemand dit wel een keer tegengekomen? Ik ben erg benieuwd naar eventueel foto's, maar ook naar websites/winkels waar je dit zou kunnen kopen. Alvast bedankt!
Nee, zie wel veel bruin/turkoise maar geen grijze er mee... Ik lees even mee want ik zoek een grijs vouwgordijn voor onze babykamer...
@MM7 Een effen grijze is niet zo heel moeilijk te vinden als je online wil bestellen. Onder andere bij grijs online kopen | Home | Wonen @ Neckermann.com In combinatie met turquoise kan ik helaas niets vinden. En ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook niet tegen ben gekomen in de winkels. Misschien bij een speciaalzaak waar je zelf de stof uit kunt zoeken, maar dat wordt dan wel meteen vrij prijzig.
Ik sta ook wel open voor andere ideeen....een vouwgordijn is idd ook wel mooi! Dus als er mensen zijn die leuke raambekleding hebben (gezien) dan is dat ook welkom! Vind het wel leuk om ideeen op te doen.
Misschien een idee om naar de markt te gaan en te kijken of er daar zo'n stof ligt? En dan evt zelf maken of laten maken? Zelf zou ik het niet kunnen hoor maar mijn oma is erg handig. Misschien is dat een optie voor je?
Ik ga binnenkort zelf aan de slag met een rolgordijn. Volgens mijn collega kun je met een soort 'spuit' lijm (Verkrijgbaar bij Gamma e.d.) prima stof strak op een rolgordijn lijmen. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor jou? Succes verder!