Turquase met grijze (rol)gordijnen gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlinderr, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik wou eerst neutrale grijze gordijnen doen, met een wit rolgordijn. Maar misschien is het ook wel leuk om bijv. een gestippeld of gestreept rolgordijn te doen met grijs of wit met turquase.
    Ben een beetje aan het googlen geweest, maar kan tot op heden nog niks vinden.

Heeft iemand toevallig dit in huis, of is iemand dit wel een keer tegengekomen? Ik ben erg benieuwd naar eventueel foto's, maar ook naar websites/winkels waar je dit zou kunnen kopen.

Alvast bedankt!

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Niemand??

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Nee, zie wel veel bruin/turkoise maar geen grijze er mee...

Ik lees even mee want ik zoek een grijs vouwgordijn voor onze babykamer...

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @MM7 Een effen grijze is niet zo heel moeilijk te vinden als je online wil bestellen. Onder andere bij grijs online kopen | Home | Wonen @ Neckermann.com

In combinatie met turquoise kan ik helaas niets vinden. En ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook niet tegen ben gekomen in de winkels. Misschien bij een speciaalzaak waar je zelf de stof uit kunt zoeken, maar dat wordt dan wel meteen vrij prijzig.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik sta ook wel open voor andere ideeen....een vouwgordijn is idd ook wel mooi!

Dus als er mensen zijn die leuke raambekleding hebben (gezien) dan is dat ook welkom! Vind het wel leuk om ideeen op te doen.

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Misschien een idee om naar de markt te gaan en te kijken of er daar zo'n stof ligt?
    En dan evt zelf maken of laten maken?
    Zelf zou ik het niet kunnen hoor maar mijn oma is erg handig.
    Misschien is dat een optie voor je?

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dat zou kunnen, maar dan moet ik moeders zover krijgen. ;) Ze gaat ook nog een hemeltje maken.

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48

Dankjewel!!!!!

9. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik ga binnenkort zelf aan de slag met een rolgordijn. Volgens mijn collega kun je met een soort 'spuit' lijm (Verkrijgbaar bij Gamma e.d.) prima stof strak op een rolgordijn lijmen. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor jou?

Succes verder!

Deel Deze Pagina